Aktywne Wpisy
Waleczny_Kalafior +503
Jak możesz nie pracować po godzinach pracy, nie masz w ogóle szacunku do pracy (xDDD), jeb.ne pokolenie myślące tylko o sobie, a nie o korzyściach dla firmy xDDD
Jednak ##!$%@? w dzisiejszych czasach dalej mocny.
#januszebiznesu #januszex
Jednak ##!$%@? w dzisiejszych czasach dalej mocny.
#januszebiznesu #januszex
mirko_anonim +11
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Ja już nie wiem. Tyle facetów ma fajne zgrabne, albo normalnej postury dziewczyny, ni to chude, ni to grube, które modnie się ubierają. Np. Buty. Nike air force, conversy czy vansy to podstwa, a Ty zawsze trafiasz na takie, które chodzą w jakiś podróbach za 50zl z ccc czy z croppa, albo innym syfie. Dobre ubrania z lepszej sieciówki? Po co, lepiej plastikowe gówno z teemu czy sheina za
Ja już nie wiem. Tyle facetów ma fajne zgrabne, albo normalnej postury dziewczyny, ni to chude, ni to grube, które modnie się ubierają. Np. Buty. Nike air force, conversy czy vansy to podstwa, a Ty zawsze trafiasz na takie, które chodzą w jakiś podróbach za 50zl z ccc czy z croppa, albo innym syfie. Dobre ubrania z lepszej sieciówki? Po co, lepiej plastikowe gówno z teemu czy sheina za
Kolejne pytanie to ona podobno jest podłączona pod przewód podciśnienia w motocyklu. Na jakiej zasadzie to działa? czy jeśli wyjmę olejarkę to wtedy rozszczelnie układ i coś nie będzie działać? Czemu to podciśnienie w motocyklu ma służyć?
#motocykle #pytanie #er6f #kawasaki
Tym przewodem silnik podczas pracy zasysa powietrze do kolektora dolotowego. Powietrze, które nie jest sterowane przepustnicą ani mierzone przez ECU od wtrysku. A najlepszym przypadku komp ogarnie taki przeciek ale na pewno ucierpi dynamika bo mapa się rozjedzie ze stanem faktycznym. W najgorszym zassa Ci piach z drogi i pięknie wyszlifuje cylindry. W praktyce po prostu będzie chodził gorzej na wolnych obrotach, mogą one też wariować. Zaciśnij ten wąż na
Okej, dzięki wielkie za info
@vargemp: Można powiedzieć że w dziedzinie mechaniki jestem lajkonikiem więc fraza 'kolektor dolotowy' mówi mi tyle samo co 'bulbulator' ;p
@Delfin17:
W skrócie, metalowe rury/puszka miedzy przepustnicą a cylindrem. Ma być szczelnie bo komp od wtrysku wie tylko ile powietrza wpada przez przepustnicę i na tej podstawie daje paliwo. Jak powietrze dostanie się inną drogą to nie dość, że paliwa będzie za mało powodując brak mocy, wysoka temperatura spalania (ryzyko wywalenia uszczelki pod głowicą czy wypalenia zaworów). Może też się zdarzyć że przez
@smk666 Okej, wszystko jasne. Dziękuję
Przewód sterujący (od podciśnienia) ma być podłączony tam, gdzie masz teraz ten krótki odcinek.
Teraz masz go wpiętego w odpowietrzenie. Nic dziwnego, że nie działa.
Spróbuj podgrzać ten grubszy wężyk suszarką do włosów.
W środku bym tego w ogóle nie rozbierał. Nie wiem, co trzeba by robić, żeby tam było brudno. No chyba, że ktoś chciał przyjanuszować i lał tam jakieś dziwne mieszanki. Przepłukanie naftą powinno wystarczyć.
Jeśli olejarka nie smaruje to w pierwszej kolejności sprawdziłbym przewód olejowy, czy nie jest złamany albo
@Delfin17:
Ech… Olejarka bierze info o podciśnieniu (czyli o włączonym silniku (żeby nie podawać oleju kiedy moto jest zaparkowane) z krócca do synchronizacji przepustnic, którego średnica jest tak wielka że komar mógłby to zatkać chu..em. W zasadzie przy braku podłączenia wężyka powinna być zaślepka ale przepływ powietrza tą drogą jest minimalny, minimalny jest też wpływ tego króćca na AFR bo też czujniki wytrysku biorą info do ustalania dawki skadinąd