Wpis z mikrobloga

Mirki ogarnąłem taka oto ramę i będę wlaznorecznie robił buggy. Silnik zapewne pójdzie 4g63 z Galanta 2.0 136 km, napęd tył lub na 4 zawieszenie na dwóch wahaczach z każdej strony. Jakby ktoś był ciekawy postępów i kosztów takiego projektu to mogę założyć tag i wrzucać coś od czasu do czasu. Dajcie znać.
#motoryzacja #mechanika #buggy #offroad
mlodybog_11 - Mirki ogarnąłem taka oto ramę i będę wlaznorecznie robił buggy. Silnik ...

źródło: comment_1588860154WVFPQUSDlf34zaHdwfxcIW.jpg

Pobierz
  • 71
  • Odpowiedz
@mlodybog_11: góra po paru miesiącach przejdziesz w tryb "będę to robił, ale kiedy indziej", a za dwa lata wyląduje to na olx jako ciekawy projekt do dokończenia albo coś podobnego. Zakładaj tag i spraw bym się mylił, proszę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 4
Od tego waszego hejtu aż mi się nie chce prowadzić żadnego tagu xD co raz coś wrzucę, plany już są, teraz czekać na czas i fundusze. Zaplecze techniczne jest wystarczające bo mam swój warsztat xD jak ta rama nie wytrzyma to stawiam każdemu kto tak mówił pół litra xD mireczki nie zawodzą jak zawsze, siedzi piwniczak w domu i hejtuje że ktoś chce coś zrobić xD
  • Odpowiedz
@Mirek007: Teoretycznie nie rejestrowalny, w praktyce zdarzają się zarejestrowane zmoty. Kwestia żeby przegląd ogarnąć.

@mlodybog_11: Miałem 4g63 w outlanderze I, super jednostka, niezajebywalny. Grunt to kontrolować olej bo potrafi sobie łyknąć przy pałowaniu. Mi udało się w 4wd rozpędzić mitsu do 200 km/h xD ale tak to żadnych problemów. W niskiej wadze imho będziesz miał nadmiar mocy.
  • Odpowiedz
@Mirek007: kiedyś dało się zarejestrować jako sam, trzeba było zamontować całe wymagane przepisami wyposażenie i ogarnąć papierologie, na pewno przegląd i chyba rzeczoznawcze. Teraz o ile mi wiadomo przepisy ukróciły możliwość rejestracji czegokolwiek bez homologacji
  • Odpowiedz