Wpis z mikrobloga

@Sm3rf1k: @twinzpl: thx to się zapytam przy okazji. W drugim aucie napisali żonie, że jeszcze po 1mm zapasu jest ale totalnie nie wiem jak to przeliczyć na km. Średnio ok 800km miesięcznie robi. Jak to w ogóle wyczuć, że już trzeba wymieniać ?
@Crisu: piszczą, biją, zapala się błąd na liczniku, czasem wszystko z tych. Kiedy już będzie ich zero wtedy będziesz słyszał od hamulców tarcie metalu o metal, wtedy to już znak, że po wyłączeniu auta najlepiej już go nie odpalać do czasu wymiany klocków. Zdzierasz dużo droższe tarcze.
@Crisu: Wydaje mi się ze możesz tam mieć problem z nierównomiernym zużyciem klocka: Z powodu rdzy i brudu zablokował sie z jednej strony w prowadnicy i teraz ukosuje. Trzeba by rozebrać i oczyścić i przy okazji wymienić klocki.