Wpis z mikrobloga

@Byczek_: wykonają w każdym, ale z różnym skutkiem - mogą nie mieć czasu i przejrzeć po łebkach, koszt z 200-300 zł. Z mojej strony sugestia, kup sobie jakiś miernik lakieru i jeśli auto ma być bezwypadkowe to zweryfikuj je pod tym kątem samodzielnie, żeby niepotrzebnie nie jeździć do serwisu sprawdzać jakiegoś ulepa.
Z mojej strony sugestia, kup sobie jakiś miernik lakieru i jeśli auto ma być bezwypadkowe to zweryfikuj je pod tym kątem samodzielnie,


@goferek: Bezwypadkowy nie znaczy bez szkodowy, dużo razy widziałem jak moi znajomi wyjeżdżają z mojego domu i zahaczą jakieś drzewo i cały bok porysowany mają i oddają do malowania
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Byczek_: pojedź sobie na najbliższą stację diagnostyczną, tam Ci powinni bez problemu sprawdzić, koszt ok 100 PLN. Co do Punciaka to miałem i uważam że to świetny wybór na pierwsze auto. Części są tanie jak barszcz, silnik 1,2 benzyna jest trwały, nic się z tym autem nie dzieje (poza tym że będziesz najwolniejszym autem na drodze). Zwróć szczególną uwagę na stan podwozia, szczególnie z tylu, bo te auta z czasem bardzo
@strusmig: ja jak miałem jakiś lakierowany element to zawsze informowałem o tym kupującego i pokazywałem co tam było nie tak. Nawet w przypadku starych aut które sprzedawałem za grosze.
@goferek: Wydawać 10% wartość samochodu który chce się kupić na miernik ? Jakbyś kupował auto za 50K kupował byś miernik za 5000zł ? Bo punta II chodzą po około 2 klocki i to już od dobrych paru lat.

Imho patrzeć czy silnik suchy, jak chodzi i czy jeszcze została jakaś blacha.
@r5678: miernik kupisz taniej i starczy na lata. Wiadomo, ile aut będzie oglądać, żeby trafić na coś sensownego w tym budżecie? I zaoszczędzi na sprawdzaniu każdego w serwisie.
@levusek1992: w razie kolizji wolałbym siedzieć w aucie, które nie było klepane przez kowala za stodołą
@Byczek_: Posiadam Punto 1.2 8v i przede wszystkim zwróć uwagę na stan podwozia i progów. Istotne jest też sprawdzić czy nie ma żadnego wycieku. Co do autka to przyjemne wrażenia z jazdy, do póki nie wjedziesz na autostradę. Części tanie, mimo że wspomaganie kierownicy nie jest super trwałe to przez nowoczesną konstrukcję (elektryczne) jego naprawa nie jest zbyt droga. Ogólnie rzecz biorąc naprawdę polecam, z zastrzeżeniem, że blacharka jest jego największą