Wymieniłem wczoraj olej. Minimum 3 lata był nie ruszany więc wlałem najtańszy półsyntetyk Orlenu na przepłukanie, wpadła też nowa świeca. Olej w słońcu mienił się, mogła się głowica przytrzeć ze względu na stan oleju, najwyżej zrobimy remont. W drodze są wszystkie filtry i docelowy olej Motul a w przyszłym tygodniu regulacja luzów zaworowych i gaźnika. Trzeba będzie też zajrzeć do kranika, bo w pozycji ON paliwo ciurka a w RES leci porządnie ( ͡º͜ʖ͡º)
@Przedmidorrr @Fang: Króciec ON jest wyżej niż RES więc raczej przytkany króciec/kranik. Metaliczne błyski w oleju to nić dobrego ale to raczej alu niż stal więc może po prostu gdzieś brakuje podkładki dystansowej I obracający się element ściera gniazdo w karterze. Sprawdź olej po 10 mth bo może już sie dawno dotarło I dalej nie rzeźbi :-)
@Man_of_Gx będę go zlewał niedługo to zerknę. Gdyby nie dało się uratować kranika dobrze byłoby może z innej Hondy dopasować, kranik marki Keihin z odstojnikiem. Zestawów naprawczych nie widziałem ( ͡°ʖ̯͡°)
Aktywne Wpisy
nsfw
Zawiera treści NSFW
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wymieniłem wczoraj olej. Minimum 3 lata był nie ruszany więc wlałem najtańszy półsyntetyk Orlenu na przepłukanie, wpadła też nowa świeca. Olej w słońcu mienił się, mogła się głowica przytrzeć ze względu na stan oleju, najwyżej zrobimy remont. W drodze są wszystkie filtry i docelowy olej Motul a w przyszłym tygodniu regulacja luzów zaworowych i gaźnika. Trzeba będzie też zajrzeć do kranika, bo w pozycji ON paliwo ciurka a w RES leci porządnie ( ͡º ͜ʖ͡º)
#motocykle #motoryzacja #enduro #honda #xl350
@C4rlos
Komentarz usunięty przez autora
Metaliczne błyski w oleju to nić dobrego ale to raczej alu niż stal więc może po prostu gdzieś brakuje podkładki dystansowej I obracający się element ściera gniazdo w karterze.
Sprawdź olej po 10 mth bo może już sie dawno dotarło I dalej nie rzeźbi :-)
Gx