Wpis z mikrobloga

Poprzednia aknieta była osnosnie samochodów dla fanu, ale chcę też kupić coś do firmy, z tego powodu druga ankieta :
#samochody #ankieta #samochod #motoryzacja #firma #dlafirmy #flota #samochodfirmy

Opcje :

  • Coś typu C3, Corsa, Clio, Polo czy Fiesta 11.1% (5)
  • Citroen C-elysee 4.4% (2)
  • Dacia Logan 6.7% (3)
  • Fiat Tipo 28.9% (13)
  • Fiat Panda Van 4.4% (2)
  • Ford Tourneo Courier 6.7% (3)
  • Skoda Scala 22.2% (10)
  • Coś typu Aygo, Up, Citigo 6.7% (3)
  • Inne (do ok. 45 tys zł) 8.9% (4)

Oddanych głosów: 45

  • 28
To zależy co chcesz osiągnąć. Jeśli dla handlowca do kręcenia się między miastami to Clio, Polo (to jest fajne ciche w środku nie męczy na trasach), Fiesta. Jeżeli musisz wozić coś co ma ci nie zafajdać tapicerki to potrzebujesz VANa więc Panda Van/Turneo

Logana, Aygo (i pochodnych) nie życzę najgorszemu wrogowi.
@Niles: w takim razie ja bym wziął z tej listy Clio, Polo albo Fieste, wszystkie z silnikiem 100-110koni. Bardzo przyjemne, wygodne auta, dobre na krótką trasę. Auta są bardzo lekkie więc takie 1.0TSI 110KM spokojnie wystarcza na drogach regionalnych żeby wyprzedzić jakiś wolniejszy pojazd (oczywiście w granicach rozsądku). Skoda może mieć jeszcze na wyprzedaży jakieś Rapidy za śmieszne pieniądze, bardzo polecam, mam takiego z 6 biegowym manualem w dodatku w środku
@Motokatalog: to bierz Polo, mi też się podoba. Polo ma fajne wyciszenie kabiny jak na ten segment, przynajmniej w testach tak wychodzi. Jest mały na zewnątrz, przestronny w środku, da się tym wszędzie zaparkować i jest po prostu wygodny.
@Motokatalog: czemu tak źle to oceniasz? Całkiem fajne rozwiązanie na co dzień i bardzo czytelne nawet w dużym słońcu. Ostatnio jak oglądałem nowe Clio V to poza topowymi wersjamiuderzył mnie właśnie krok wstecz jakim są zwykłe zegary wyglądające jak ściągnięte z Dacii. Dopiero pakiety opcji pozwalają wrócić do XXI wieku.

W ogóle w ostatnich latach widuję na ulicach całą masę Clio IV kupionych na firmę bo mają loga różnych koncernów. Wcale
@Motokatalog: Przede wszystkim bardzo biedna wersja przed liftowa. Przed lift miał problemy ze spasowaniem i jakością materiałów, wszystko trzeszczało, nawet kierownica w tym egzemplarzu jest plastikowa, a tzw "Mały pakiet skórzany" był tani jak barszcz i brał go każdy.

Co do samych spraw technicznych to jest spoko 1.0TSI da sobie świetnie radę, 5 biegowy manual też, zawieszenie jak to w Skodzie, wytrzyma krawężniki nawet przy 30km/h. Ja bym go nie wziął
@Singularity00: @Motokatalog: wyświetlacz między zegarami jest super, Skoda też ma i muszę przyznać że jeśli chodzi o design to Clio zdecydowanie wygrywa ze Skodą, do tego ma jakieś takie przyjemniejsze zawieszenie. Nie żeby w Skodzie było źle, nie narzekam, mimo wszystko Clio którymi jeździłem jakoś tak lepiej trzymały się w zakrętach, mniej kładły się na rondach itd. Ja do tego mega lubę tą klamkę w słupku C, po prostu ten
@Motokatalog: wątpię czy współczesne auta będą sprawne przez 15 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°) Inna sprawa, że flota firmowa złożona ze starych gruchotów to antyreklama biznesu :D

Tak tylko komentuję bo namawiać cię dalej nie zamierzam xD
Jak lubisz klasykę to Dacia na pewno bardziej Ci będzie pasować albo jakiś paździerz od grupy VW ( ͡° ͜ʖ ͡°)