To zależy co chcesz osiągnąć. Jeśli dla handlowca do kręcenia się między miastami to Clio, Polo (to jest fajne ciche w środku nie męczy na trasach), Fiesta. Jeżeli musisz wozić coś co ma ci nie zafajdać tapicerki to potrzebujesz VANa więc Panda Van/Turneo
Logana, Aygo (i pochodnych) nie życzę najgorszemu wrogowi.
@Niles: w takim razie ja bym wziął z tej listy Clio, Polo albo Fieste, wszystkie z silnikiem 100-110koni. Bardzo przyjemne, wygodne auta, dobre na krótką trasę. Auta są bardzo lekkie więc takie 1.0TSI 110KM spokojnie wystarcza na drogach regionalnych żeby wyprzedzić jakiś wolniejszy pojazd (oczywiście w granicach rozsądku). Skoda może mieć jeszcze na wyprzedaży jakieś Rapidy za śmieszne pieniądze, bardzo polecam, mam takiego z 6 biegowym manualem w dodatku w środku są bardzo pojemne. Clio też będzie miał dobre ceny na poprzedni model bo właśnie wszedł nowy.
@Motokatalog: to bierz Polo, mi też się podoba. Polo ma fajne wyciszenie kabiny jak na ten segment, przynajmniej w testach tak wychodzi. Jest mały na zewnątrz, przestronny w środku, da się tym wszędzie zaparkować i jest po prostu wygodny.
@Motokatalog: może Clio 4? Weszła 5 to 4 idzie dostać w fajnej cenie, wyposażenie też fajne jak na cenę. Bajery jak dostęp bezkluczykowy, jak masz iPhone to głosowe wybieranie kontaktów itd :D
@Motokatalog: czemu tak źle to oceniasz? Całkiem fajne rozwiązanie na co dzień i bardzo czytelne nawet w dużym słońcu. Ostatnio jak oglądałem nowe Clio V to poza topowymi wersjamiuderzył mnie właśnie krok wstecz jakim są zwykłe zegary wyglądające jak ściągnięte z Dacii. Dopiero pakiety opcji pozwalają wrócić do XXI wieku.
W ogóle w ostatnich latach widuję na ulicach całą masę Clio IV kupionych na firmę bo mają loga różnych koncernów.
@Motokatalog: Przede wszystkim bardzo biedna wersja przed liftowa. Przed lift miał problemy ze spasowaniem i jakością materiałów, wszystko trzeszczało, nawet kierownica w tym egzemplarzu jest plastikowa, a tzw "Mały pakiet skórzany" był tani jak barszcz i brał go każdy.
Co do samych spraw technicznych to jest spoko 1.0TSI da sobie świetnie radę, 5 biegowy manual też, zawieszenie jak to w Skodzie, wytrzyma krawężniki nawet przy 30km/h. Ja bym go nie
@Singularity00: @Motokatalog: wyświetlacz między zegarami jest super, Skoda też ma i muszę przyznać że jeśli chodzi o design to Clio zdecydowanie wygrywa ze Skodą, do tego ma jakieś takie przyjemniejsze zawieszenie. Nie żeby w Skodzie było źle, nie narzekam, mimo wszystko Clio którymi jeździłem jakoś tak lepiej trzymały się w zakrętach, mniej kładły się na rondach itd. Ja do tego mega lubę tą klamkę w słupku C, po
@Motokatalog: wątpię czy współczesne auta będą sprawne przez 15 lat ( ͡°͜ʖ͡°) Inna sprawa, że flota firmowa złożona ze starych gruchotów to antyreklama biznesu :D
Tak tylko komentuję bo namawiać cię dalej nie zamierzam xD Jak lubisz klasykę to Dacia na pewno bardziej Ci będzie pasować albo jakiś paździerz od grupy VW ( ͡°͜ʖ͡°)
#samochody #ankieta #samochod #motoryzacja #firma #dlafirmy #flota #samochodfirmy
Opcje :
Logana, Aygo (i pochodnych) nie życzę najgorszemu wrogowi.
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-clio-zen-1-0-tce-100km-pakiet-zen-plus-kolo-zapas-wyprzedaz-2019-ID6D3aqM.html#ea9331bf9f
W ogóle w ostatnich latach widuję na ulicach całą masę Clio IV kupionych na firmę bo mają loga różnych koncernów.
Co do samych spraw technicznych to jest spoko 1.0TSI da sobie świetnie radę, 5 biegowy manual też, zawieszenie jak to w Skodzie, wytrzyma krawężniki nawet przy 30km/h. Ja bym go nie
Komentarz usunięty przez autora
Tak tylko komentuję bo namawiać cię dalej nie zamierzam xD
Jak lubisz klasykę to Dacia na pewno bardziej Ci będzie pasować albo jakiś paździerz od grupy VW ( ͡° ͜ʖ ͡°)