Aktywne Wpisy
czteryrowery +220
![tojapaweu](https://wykop.pl/cdn/c3397992/tojapaweu_rcAfcvW58E,q60.jpg)
tojapaweu +20
Czeka mnie dziś dość spora trasa do rodziny. Nie lubię takich podróży, więc trochę tym żyje od kilku dni. Trasa to około 120 km, a w poniedziałek powrót, więc łącznie niecałe 250 km.
Sprawdziłem generalnie wszystko w aucie, byłem na przeglądzie, ale jedno nie daje mi spokoju, jak sprawdzić czy w kole zapasowym jest odpowiednio powietrza, gdybym w razie czego złapał „kapcia” i musiał zmieniać?
Czy po prostu jechać na stację i dopompować profilaktycznie?
Samochod
Sprawdziłem generalnie wszystko w aucie, byłem na przeglądzie, ale jedno nie daje mi spokoju, jak sprawdzić czy w kole zapasowym jest odpowiednio powietrza, gdybym w razie czego złapał „kapcia” i musiał zmieniać?
Czy po prostu jechać na stację i dopompować profilaktycznie?
Samochod
#matematyka
źródło: comment_1587712103dBDQt3J5UMn9aEe5qx2Z6i.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
następnie:
@Pantokrator: o ja #!$%@? XDDDDDDDD
Albo w podstawowce jak byly nawiasy to tez nauczyciel pisal
3 * (1+2) + 2 * (3+4) ? xD
No i tutaj pojawia się problem, bo z tego co
Potrafię to zapamiętać, ale za #!$%@? nie potrafię tego zrozumieć xD
To, że pewne rzeczy komentuję dosadnie nie znaczy, że uważam, że przy wytykaniu błędów należy obrażać. A czy sam czasem za ostro komuś coś tłumaczyłem? A jasne, ale pracuję nad tym, by podnieść poziom i uważam, że jako społeczność, stać nas na więcej.
Z resztą widzę tutaj nie lepiej, już sie zdążyli zwyzywać o wymyślony problem.
Kolejność działań: najpierw nawias, a jeśli operacje są równorzędne to wykonujemy od lewej do prawej.
W wyniku tego ten sam zapis może oznaczać wiele różnych działań. I jeżeli osoba wklejająca zadanie nie zaznaczy z którego sama korzysta, to takie zadanie (przykładowe wklejam) można sobie w dupę wsadzić.
a ludzie w komentarzach
źródło: comment_1587716949yiWGbApq03tVpAzhgsSKN3.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@aegypius: Możesz mieć rację co do znaku dzielenia. Więc wynik będzie zawsze 1 przy tym znaku dzielenia jaki został użyty.
Serio u was w szkole do zapisu ułamków i dzielenia używano znaku "/"? Jak dotąd zawsze w matematyce spotykałem się z poziomą kreską przy ułamkach. I przy mnożeniu ułamka przez coś wtedy nie ma wątpliwości, bo od razu widać, czy wymnażamy mianownik (w tym przypadku (2*2) byłoby pod kreską) albo licznik, gdy wartość ta byłaby w liczniku, albo na wysokości kreski ułamkowej.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora