Wpis z mikrobloga

@bylem_zielonko:

- Jak sam dobrze byś popatrzył na filmik który sam podesłałeś to byś zobaczył co to jest, wystarczy, że popatrzysz na status jaki generuje, open albo closed, bo to jest switch a nie sam sensor. Nie ma magicznego czujnika. Na filmiku który pokazałeś po prostu z jakichś względów akurat odczytuje tylko stan switcha a sensor ciśnienia nie podaje wartości, ale tak czasem jest w ISTA, jest to zależne od wersji
@bylem_zielonko: Tak, pompę wymieniałem profilaktycznie. Robiłem to u mechanika który zajmuje się tylko bmw, nie jest to renomowany warsztat. Miałem zaufanie ze względu na projekty które widziałem że mechanik zrobił (np. E38 z silnikiem M5 E39 o łącznej mocy 620KM). Fabrycznie nowy wal kosztował około 5000-6000zl, ja kupowałem używany. Ciężko było dostać, przeglądałem allegro przez 2 miesiące w poszukiwaniu tego wału. Tak, silnik pracuje jak przed awarią ale auto wystawione jest