Wpis z mikrobloga

@Alexxander Kurde fajna furka, ale wygląda jakby była po konkretnym strzale w przód, szczególnie lewy przód. Sprawdzałaś przed zakupem? Trochę się obracam w tej branży i kurcze na zdjęciu aż się rzuca w oczy, że było coś mocno grzebane.
  • Odpowiedz
@pietrek3121: W dwóch salonach sprawdzane. U Bońkowskich w Szczecinie i u Smorawińskiego w Poznaniu. Od pierwszego właściciela salon Polska. Może perspektywa zdjęcia tak przekłamuje po prostu. Słaby kąt wybrałem ()
  • Odpowiedz
@bylem_zielonko

silnika 2.0 245KM bo jest mało wytrzymały.


bullshit. Trzeba tylko rozrządu przypilnować, bo jest wadliwy. Ja mam ten silnik w F10, ale mam zaawansowany czujnik monitorujący ciśnienie oleju w silniku, więc jakby coś było nie tak to odrazu będę wiedział. W f30 chyba jest tylko prosty czujnik "switch" i jazda z taką opcją to ruletka, bo może się silnik zatrzeć w wyniku przytkania smoka kawałkami ślizgów z rozrządu. (zwykły czujnik ciśnienia
  • Odpowiedz
@RichneSS: 2.0D
Całkiem dobrze się zbiera i mało pali (4.9l przy ~150km/h). Sporo zasługa ze to niskie coupé z małym oporem powietrza a nie wysoki suv.
Jak dla mnie idealny kompromis. Jakbym pracował 15km od domu to pewnie bym wybrał jakaś benzynkę z 3litry ale ze względu na moja prace mogę zrobić na baku 900km jak stare 1.9tdi w passacie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@bylem_zielonko: Prawdopodobnie tak. Wymieniałem pokoje oleju, napęd pompy oleju, wal korbowy z panewkami. Przy okazji skoro miałem cały silnik rozebrany na czynniki pierwsze wymieniłem również rozrząd który lubi się psuć. Wał 2000, rozrząd 1500, pompa oleju 2000, wymiana 4000 i razem z olejem itd wyszło niecałe 11,000zl :)
  • Odpowiedz