Wpis z mikrobloga

O co kaman, mam numer z którego rzadko korzystam - dawno temu kupiłem kartę i zarejestrowałem numer na siebie.

Otrzymałem kiedyś na ten numer sms od mbanku (mam swoje konto w mbanku ale tam jest inny numer). SMS byl o zajeciu windykacyjnym. (nic takiego na moim koncie nie mam - wiec pewnie ktos inny sie pomylil z numerem).

Sprawę zgłosilem do mbanku na czacie - potwierdzili, że to pewnie pomyłka i zgłoszą sprawę klientowi.

Wczoraj znowu dostałem smsy - najpierw o logowaniu a potem o dodawaniu urządzenia do zaufanych - z kodami do potwierdzenia transakcji/dodania urządzenia.
Po 2/3 miesiącach od tamtego zgłoszenia! Wygląda to też, jakby ta osoba tez dostawała kody i jest w stanie "iść dalej" - dodając jakieś urządzenie...

Co to za wałek? Co z tym zrobić dalej?
#mbank #pytanie #bank #banki #internet #bankowosc #komputery #oszukujo #bezpieczenstwowsieci
  • 5
@Ruswelt  Może to oznaczać, że nasz klient przez przypadek podał nam taki sam numer telefonu jak Twój. Nawet jeśli, to zgłosiłeś, nie możemy bez dyspozycji klienta, zmienić jego danych. Prosimy zgłoś nam to ponownie. Możesz to zrobić mailowy, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@mbank.pl Podejmiemy kolejne próby kontaktu, aby zmienił dane.
@Ruswelt: kiedyś do nich pisałem że pomimo tego że zamknąłem u nich konto i miałem zablokowane wszystkie zgody na kontakt marketingowy to nadal spamuję mnie mailami ze zmianami regulaminu, ofertami i reklamami. Jak napisałem maila prosząc by przestali to byli zdziwieni że oczekuję że nie będą mi takich wiadomości wysyłać i pomimo mojej wyraźnej prośby powiedzieli że mogą usunąć maila dopiero jak pogadam z ich konsultantem.