Wpis z mikrobloga

  • 0
@Kick_Ass: Tam miałem prostotę, dolewać oleju absolutnie nie wymieniać

Raz na czas płyn chłodniczy i płyn do układu kierowniczego

Bez komentarza xDDDDD
  • Odpowiedz
@kmt187: @Kick_Ass: taką dostałem poradę od Janusza mechanika xD przejechałem w ten sposób 80tys km autem z 2000 roku. #!$%@?ła się ino elektryka ale silnik jak żyleta. Jeszcze w gazie 16 zł = 100km
Niestety #!$%@?ł em (,)
  • Odpowiedz
@Sylar: a co mam robić w aucie za 2.5k. to jest auto dla młodego do #!$%@? i #!$%@? a to że przejechałem nim 80tys bez większego wkładu ( razem może 1000zl ) to już inna kwestia xD
  • Odpowiedz
@gadatos: to jest korek chłodnicy którym też zalewa się ukłąd płynem przy odpowietrzaniu. W wielu autach japońskich czy koreańskich płynu nie zalewa się do zbiornika wyrownawczego tylko wlasnie korkiem chlodnicy. Do tego momentu az na chlodnym silniku po odpowietrzeniu poziom na zbiorniku wyrownawczym jest powyzej MIN
  • Odpowiedz