Wpis z mikrobloga

no wlasnie po co jest ten korek na chlodnicy skoro zbiorniczek wyrownawczy jest w innym miejscu


@hiimxen:

Korek chłodnicy jest bardzo ważnym elementem układu chłodzenia silnika, lecz podczas weryfikacji układu często się go pomija. W przypadku pojedynczego zbiornika wyrównawczego, co jest obecnie najczęściej stosowaną praktyką, korek tego zbiornika jest równie istotny. Zadaniem korka chłodnicy i korka zbiornika wyrównawczego jest szczelne zamknięcie wlewu odpowiednio chłodnicy i zbiornika wyrównawczego. Ale w praktyce ich
  • Odpowiedz
tam jest pusto czyli nie wlewać nic ?


@gadatos: sprawdzasz na miarce w wyrównawczym, jak tam jest ok to nie ruszasz.

Chyba że świeżo co zmieniłeś płyn chłodniczy, to wtedy trzeba odpowietrzyć cały układ. Jak dostałeś takie auto i się nie grzeje, to nic nie rób, kontroluj tylko wyrównawczy.
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: nie, miałem 4 lata benzynke ale każde auto jest inne. Tam miałem prostotę, dolewać oleju absolutnie nie wymieniać
Raz na czas płyn chłodniczy i płyn do układu kierowniczego
A tu widzę dodatkowy korek więc pytam bo nie znam obsługi diesla
  • Odpowiedz