Wpis z mikrobloga

@allegro_pl pl Wy jesteście niepoważni, dokonałam zakupu, dostałam towar niezgodny z opisem, zwróciłam towar, nie dostałam zwrotu pieniędzy w terminie. Otworzyłam dyskusję, po kilku dniach odzyskałam środki. Do transakcji wystawiłam negatywny komentarz opisując co poszło nie tak. Dzisiaj dostałam maila, że Sprzedający odpowiedział na mój komentarz - odpowiedź zawierająca wierutne kłamstwa. Rozmawiałam na czacie z konsultantem - odpowiedź Sprzedającego nie narusza regulaminu (!!!). Sprzedający ma dostać upomnienie, ale już to widzę jak się boi. No i odpowiedź będzie wisiała w serwisie i wprowadzała w błąd kolejnych kupujących. Jawna kpina! Kiedy Klient opisuje dokładnie sytuację, a Sprzedającemu to nie odpowiada to usuwacie komentarze Kopiujących (a Sprzedawcy lubią do tego straszyć sądem), ale kiedy Sprzedawca kłamie to to już jest OK. Z resztą co dla Kupującego zmienia, że dostaną upomnienie - kolejni Kupujący nie wiedzą, że ten Sprzedający to cwaniak. DRAMAT.
#allegro
  • 2