Wpis z mikrobloga

8 marca kupiłem wycieczkę z biura podróży Sun&Fun. Później wszystkie szczegóły i płatność finalizowałem z travelplanet.pl bo okazało się, że oni są pośrednikiem tego biura. 13 marca z powodu #koronawirus wycieczka została odwołana. Zostałem poinformowany, że pełny zwrot zostanie dokonany w ciągu 3 dni roboczych. 3 dni minęły i nic. Potem powiedzieli, że 3 dni są już nieaktualne i czekają na specustawę (która ma wejść dopiero od kwietnia i wg mnie w ogóle się nie odnosi do mojej sytuacji). W regulaminie jest napisane, że jest 14 dni na zwrot, które też już parę dni temu minęły. Nie odpowiadają na wiadomości, maile, nie odbierają telefonów. Czy przedsądowe wezwanie zapłaty to dobre rozwiązanie teraz?

Tak wiem, że biura podróży są teraz w ciężkiej sytuacji, ale chciałbym odzyskać swoje pieniądze jak najszybciej.

#podroze #travelplanet #prawo #kiciochpyta #pytanie
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach