Wpis z mikrobloga

@Armo11: Elegancko, widzę tylko winę sprzedającego jak i kupca. Sprzedający bo #!$%@? zapakował, a kupujący bo zamawiał na koronaświęta i się dziwi, że nikt się nie szczypie podczas takiego przemiału. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Armo11: Pokaż jak była zapakowana, bo widziałem jak gościu się pruł o rozwaloną płytę która ktoś w kopercie wysłał XD. Bo pewnie sprzedawca nie podumał i w wysłał bez potrzebnych zabezpieczeń nie rozumiejąc że w transporcie paczki leżą jedna na drugiej
  • Odpowiedz
@Armo11: może pokaż jak była zapakowana? Pewnie źle zapakowałeś, ale pomyślałeś, że wrzucisz na Mirko, bo tu wszystko łykną. Dużo zamawiam przez InPost i paczki zawsze przychodziły w bardzo dobrym stanie
  • Odpowiedz
@Armo11 jeśli była w oryginalnym opakowaniu to nawet nie licz na reklamację. Wg firm kurierskich takie opakowania nie służą do transportu kurierskiego jako pojedyncza paczka. Możesz ją w takim kartonie przewieźć że sklepu do domu lub spakować 100 sztuk w takich kartonach na palecie i przewieźć. Do tego te opakowania są projektowane a nie do wysyłania kurierką.
  • Odpowiedz
@Armo11: dlatego ja większość części do kompa (w tym monitor, płytę główną i grafikę) zamawiałem z odbiorem w sklepie. Chociaż zdziwiłem się, że płyta główna była tylko w pudełku i folii, nie miała dopasowanego steropianu czy czegoś w środku i latała. Jakbym nie odebrał w sklepie i ktoś by z tym nie uważał to też pewnie byłoby podobnie.
  • Odpowiedz