Wpis z mikrobloga

Siema Mirasy . Potrzebuję rady. Mam problem z kurierem #dhl. W skrócie sprawa wygląda następująco. 1 marca zamówiłem sobie fotel gamingowy w #eurortvagd produkt dostępny, szybka wysyłka. Z ciekawości wziąłem pierwszy raz coś na raty. Wszystko poszło elegancko, wybrałem termin dostawy na 4 marca. Dzień później dostałem meila od DHL że otrzymano dane i jak tylko kurier odbierze paczkę to status przesyłki się zaktualizuje. Mija dzień, dwa, trzy i nic. Dzwoniłem do euro rtv agd już 15 razy i przez pierwsze 5 próbowano mi wmówić kilka wersji, co telefon to inna. Problemy z magazynem, produkt niedostępny, czas oczekiwania 14 dni. Itp. Itd. W końcu po którymś telefonie dostałem informację że sprawdzono wszystko na kamerach i kurier odebrał paczkę. Nie wiem na ile mogę wierzyć sklepowi, ale przyjmijmy ze tak faktycznie było. Od tamtej pory minął już prawie tydzień, a paczki dalej nie ma. Zgłosiłem sprawę do sklepu, powiedziano mi że wysłano zgłoszenie do DHL i będą do mnie dzwonić na drugi dzień, jak się domyślacie minęło kilka dni i dalej cisza. Wysłałem też zgłoszenie do DHL bo dodzwonienie się do żywej osoby graniczy z cudem.

Na chwilę obecną wygląda to tak że sklep nie wie co się stało z przesyłką, a kurier nie daje znaków życia. Nie wiem co robić jestem już mocno #!$%@?. Chciałem zrezygnować z zakupu, ale z racji że zapłaciłem już 1 rate to cała machina ruszyła i ewentualną reklamacja i zwrot pieniędzy będzie trwała pewnie 2-3 tygodnie.

Mirki co w takiej patowej sytuacji radzicie bym zrobił bo przyznam szczerze że skończyły mi się pomysły. Dzwonić codziennie do sklepu? Czekać cierpliwie? Czy zrezygnować, czekać na hajs i w między czasie kupić fotel w innym sklepie?

#rtveuroagd #kurier #dhl #pomoc #reklamacja
  • 3
@Gluszek92 Przeczytaj umowę, masz 14 dni na odstąpienie. Kiedy odstąpisz od umowy i dostaniesz potwierdzenie idź do banku z którym zawarłeś umowę i tam oddadzą Ci pieniądze, które już wpłaciłeś. Jeśli odstąpisz od umowy, to nawet jeśli euro czy tam kurier znajdzie już fotel i tak Ci go nie wyślą, bo w systemie będzie widniało anulowanie platnosci.

A jak Ci zależy na fotelu to czekaj, ale śpisz pisemna reklamację na stronie, bo
@Gluszek92 z takich dużych sklepów kurier nie odbiera paczek tylko przyjeżdża transport liniowy i paczki transportowane są od razu do sortowni. Skoro paczki nie ma w systemie to znaczy że sklep jej nie wysłał.