Wpis z mikrobloga

Hej, mam pytanie dotyczące programowania, czy znacie jakiś sensowny bootcamp w kierunku UX/UI, może częściowo online, na który nie szkoda pieniędzy? Ogólnie przeszukałem mnóstwo stron, a ofert kursów bez sensownych ocen jest zbyt dużo i są zbyt drogie, żeby bez doświadczenia się w to pchać. Jestem ogólnie zielony w temacie i chciałbym zacząć swoją przygodę z programowaniem/może designem i nie wiem, czy do końca UX jest tym kierunkiem, no bo staram się znaleźć jakiś zawód z przyszłością. W co najlepiej iść? Pomożecie? #programowanie #pytanie #pomoc #kurs #kursy #uxui #ux #ui #design #bootcamp #javascript #pracbaza
  • 27
No właśnie wiem, że można samemu probówać, tylko chodzi o to, że potrzebuję poprowadzenia od punktu A do punktu B, a później szlifować i się rozwijać. Tylko tak jak mówię, nie chcę marnować czasu i pieniędzy na coś, co za kilka lat będzie nieopłacalne, bo już mam prawie 30 na karku, a moje studia to stracone lata...
@CalibraTeam: olimpijczyk OI prowadzący własny software house od prawie 7 lat.

Jeżeli chcesz zarabiać 45 tysięcy dolarów rocznie, bardzo proszę, idź w ten kierunek.

Potem ja zgarnę 10x więcej za poprawianie po takich matołach jak ty.
Spokojnie, powiem tak, jestem zawsze zaciekawionym tym tematem, z matematyki orłem nie byłem, natomiast elektronika właściwie kończy się na lutowaniu i składaniu komputerów. Zrobiłem sobie podyplomówkę z mediacji i właśnie myślę nad UX, elementy psychologii, socjologii by mogły fajnie współgrać z tym wszystkim, a jeśli chodzi o UI to potoshop level powyżej podstawowy i właściwie to wszystko. Więc potrzebuję kopa na rozpęd, tylko nie wiem kto mi takiego porządnego sprzeda.
@Alion: jedna sprawa: #!$%@? jakbyś był wielce oświecony, trzymam kciuki za każdego, kto zaczął "późno" i ma motywację do zmian w swoim życiu zawodowym, jak widzę twoje januszowe podejście to srać mi się chce - właśnie na ciebie puściłem bąka, do widzenia