Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki i Mirabelki. Mam pytanie do Was.

Czy czytaliście ten wpis o Ministerstwo Zdrowia uruchamia zespół ds. monitorowania prawidłowości procedur zw. z koronawirusem - poinformował rzecznik MZ Wojciech Andrusiewicz. ?

Przez pare lat PIS szkaluje i opluwa lekarzy i pielegniarki Później, inwestuje w TVPIS, PFN, KNF, SKOKi itd, ale nie w służbe zdrowia. Koronawirus przychodzi i co robi PIS? Chowa głowe w ziemie i daje 2 bańki na propagande.

Czy tylko ja jestem zdania że WSZYSCY LEKARZE I WSZYSTKIE PIELEGNIARKI powinny pójść strajkować?!?!?! Przecież to jest idealny moment by ten kraj z kartonu się wreszcie zawalił.

#koronawirus #2019ncov #survival #lekarz #polska #bekazpisu

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri

Strajk!

  • tak 78.3% (94)
  • nie 21.7% (26)

Oddanych głosów: 120

  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pacjent_0: związki zawodowe mogą co najwyżej naskoczyc. Ale teraz strajki nie wyjdą. PR'owo wyjdzie #!$%@? i nie będzie poparcia społeczeństwa. Każdy jest obsrany po pachy i nie chce żeby lekarze i pielęgniarki strajkowali. Także raczej nic z tego
@AnonimoweMirkoWyznania:

Czy tylko ja jestem zdania że WSZYSCY LEKARZE I WSZYSTKIE PIELEGNIARKI powinny pójść strajkować?!?!?! Przecież to jest idealny moment by ten kraj z kartonu się wreszcie zawalił.

Nie kolego.
1. Są zawody które się kojarzą jednoznacznie pozytywnie np. strażak jak i takie o których ludzie mają mieszane uczucia. Takimi są min. lekarze. Z jednej strony każdy pewnie zna takiego co się stara i jest ok, oraz takiego który bierze kasę