Wpis z mikrobloga

@Megawonsz_dziewienc: Powiem ci coś z mojego doświadczenia, że pójście na ilość bez kondycji to cholernie słaby pomysł.

Za młodu sporo pompowałem. Każdego dnia po 100+ jako dzienna rutyna. W którymś momencie przestałem, studia, praca itp.

Po paru latach też pomyślałem, że trzeba coś poćwiczyć, bo siedzący tryb życia i tak dalej. Od razu poszedłem w pompki.

Nie pamiętam ile zrobiłem. 30? może 40.

Rezultat?

4 dni w łóżku wijąc się z
@Pantegram: Zazwyczaj tylko krótka podstawowa rozgrzewka, 4-5 serii z hantlami i na koniec rozciąganie.

Ogólnie cała idea pompowania wzięła się z tego, że jak to młodzi na osiedlu mieliśmy taką głupią rywalizację, kto zrobi więcej, więc liczyły się tylko pompki :p
@mirun1717: Aaaa, OK xD W sumie w takim wieku zupełnie logiczne zachowanie, jednak wtedy ma się inne priorytety ( ͡ ͜ʖ ͡)

Spytałam, bo się zastanawiam, czy sobie do porannej rozgrzewki nie włączyć jakichś elementów treningu siłowego, ale nie znam się na tym, więc nie jest tak prosto dobrać ćwiczenia
@RyzyKamil: W sumie to nie wiem XD Miałem wtedy te 16 czy 17 lat i niezbyt zwracałem na to uwagę.

Łapę miałem większą i więcej siły to fakt, ale czułem się normalnie. Czasami jak przesadziłem czy zrobiłem sobie jakąś przerwę od ćwiczeń to coś tam pobolało, ale nie tak żeby mi to w czymś przeszkadzało.

Tak jak wspomniałem, jedyną motywacją było zrobienie jak największej ilości pompek wśród naszej grupy na osiedlu,
@mirun1717: dzięki za info ;)
Sam coś tam pompowałem od dziecka, a od dwóch tygodni codziennie obowiązkowo rano i wieczorem, czasem coś po południu. Zaczynałem od 10-ciu (robione tak, że potem specjalnie nic nie bolało), teraz jest 16 na serię bez bólu i późniejszych zakwasów :) chciałbym dobić gdzieś do 50 "na raz" a potem różne warianty :)