Wpis z mikrobloga

Bardzo fajna kampania. Plusy bycia sobą – człowiekiem, który tu i teraz ma duży rozmiar i tak jak każdy człowiek musi się w coś ubrać. Jeśli może ubrać się w coś ładnego i dopasowanego, to dlaczego nie. Ubrania zaprojektowane pod #plussize wyglądają na lepiej niż przewymiarowane standardowe fasony.

Oczywiście, każda kampania marketingowa ma przynieść zysk jej zleceniodawcom, a trendy społeczne są w nich używane instrumentalnie. Nie znam się na modzie plus size i nie wiem, czy sprzedawcy oferują dobrej jakości, warty swej ceny towar. Widzę, że kampania zawiera pożyteczne odwołanie do samoakceptacji.

Bywalcy #bekazgrubasow nie zauważyli, że pod tym hasłem sprzedawane są ubrania, a nie niezdrowa, wysokokaloryczna żywność. Podobnie chodzenie w brzydkich, niedopasowanych ciuchach wcale nie pomaga w dbaniu o zdrowie (czego dążenie do korzystnej z punktu widzenia medycznego wagi jest częścią).

Właśnie na Wykopie widać, jak bardzo #bodypositivity jest potrzebne. Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich, którzy mierzą się z wysoką wagą: tych, którzy odnoszą sukcesy w redukcji, tych, którzy chcieliby, a nie dają rady, tych, którzy wobec wyzwań życia, odłożyli te starania na dalszy plan, oraz tych, którzy są tacy, jacy są, i nie zamierzają tego zmieniać. Życie to trade-offy, różne historie i trudne osobiste wybory. Ani ja, ani bywalcy #bekazgrubasow nie mamy prawa umniejszać wam z powodu wagi.

@m__b, @a__s: Powinniście na poziomie strony zablokować dodawanie i przeglądanie tagu #bekazpodludzi. Jak to w ogóle się stało, że nienawistne określenie odmawiające godności ludzkiej, które największą karierę zrobiło w III Rzeszy m.in. w stosunku do Polaków, zrobiło karierę na tym portalu? Czy przyzwalacie na dehumanizację? Jeżeli na taki drobny krok was nie stać, to zapewnienia, że zależy wam na poziomie tego portalu i przeciwdziałacie propagowaniu nienawiści, należy włożyć między bajki.

https://allegro.pl/dzial/moda/plus-size #allegro #moda