Wpis z mikrobloga

TIGER AND BEAR NIE POTRAFI ZAPAKOWAĆ PRZESYŁKI I IGNORUJE REKLAMACJE

Tego posta miało nie być. Każdemu może zdarzyć się wtopa, wystarczy wziąć temat na klatę, przeprosić i sprawa załatwiona. Wydawałoby się, że sprawa jest prosta, jednak nie w przypadku TIGER AND BEAR.

W zeszłym tygodniu zamówiłem flakon Xerjoff Naxos, dodatkowo do takich zamówień dokładane są próbki perfum niszowych z wyższej półki. Tym razem też tak było, jednak otwierając paczkę, najpierw wbiłem sobie szkło w rękę a potem dotarł do mnie zapach casamorati zmieszany z creedem. zabezpieczony był jedynie Naxos, który już przez producenta mógłby robić za czarną skrzynkę a cała reszta wrzucona na górę paczki i dociśnięta zamknięciem. Wewnątrz mnóstwo drobnych szkieł zawartość oblana tymi próbkami.
Zgłosiłem ten fakt do TIGER AND BEAR bez żadnego roszczenia a jedynie informacyjnie, że takie pakowanie jest niedopuszczalne, szczególnie jeśli chodzi o wysyłkę towaru tej klasy i wartości a ja jestem zawiedziony, ponieważ nigdy wcześniej nie miałem sytuacji w których jakiekolwiek perfumy są zapakowane tak niechlujnie. Dostałem automatyczny mail, że odpowiedź będzie po 48 godzinach najpóźniej (to był piątek 31 stycznia). Ok, czekam. Wczoraj wziąłem za telefon i zadzwoniłem do sklepu, dowiedziałem się, że koleżanka co się zajmuje sklepem internetowym już poszła (16:40, infolinia do 17:00). Ok, bywa, przypomniałem o wiadomości, którą wysłałem i dostałem zapewnienie, że dzisiaj ktoś się skontaktuje z pewnością.
Dziś mamy środę. Żadnej odpowiedzi, totalna olewka.

Trochę dziwi mnie taki stosunek do klienta ze strony perfumerii, która chełpi się mianem luksusowej. Luksusowy może jest towar z pewnością nie obsługa i jakość usług.

Pomóżcie to trochę wyplusować, bo niektórym firmom wydaje się, że wystarczy sprzedać i tyle. Niech społeczność #perfumy ma świadomość jak w razie czego będą do nich podchodzić.

#zalesie #perfumy #januszebiznesu
Pobierz FELIX90 - TIGER AND BEAR NIE POTRAFI ZAPAKOWAĆ PRZESYŁKI I IGNORUJE REKLAMACJE

Teg...
źródło: comment_1580906567wkJp9wMCaG9jlINJBFLutO.jpg
  • 45
@Minishcap: nie chodzi o wychodzenie tylko o zwyczajne posypanie głowy popiołem. Nikomu nic nie chce udowadniać, gdybym miał taki zamiar, to zamiast sprzątać syf i szkło, najpierw zrobiłbym zdjęcia swojej lewej ręki a nie po 3 dniach jednego miejsca.
@FELIX90 sam zamawiam setki książek i komiksów przez rok.
Mam obcykane ze 30 dyskontów i specjalistycznych sklepów.
Zapakowane różnie. Nie ma sklepu gdzie mam 100% pewności, że przyjdzie nieuszkodzone. Zależne wszystko od pakowacza i kuriera w jakim będzie stanie.
Odsiew mam zrobiony nawet po jednym zamówieniu.
Mam dostać egzemplarze bez wad. Ubite rogi, nadmierne rysy, wgniecenia i inne wady zwracam natychmiast. Jak jest problematycznie to już tam nie kupuję.

Temat TaB już
jak można zwrócić i więcej nie kupować?


@Minishcap:

Jeżeli komuś deklaruję termin wysyłki, to w przeciwieństwie do sklepu zależy mi na tym, żeby tego terminu i jakości dotrzymać i nie zawieść zaufania Mirków, którzy mnie nim obdarzyli. W tamtym momencie priorytetem było dla mnie wywiązanie się z obietnicy.

Do tych pociętych rąk to już się nie czepiam. Trudno mi sobie wyobrazić jak zamknięty sampel mógł wyrządzić takie szkody


Zamknięty w cienki
@FELIX90 Strzelam, że tak jak teraz xD Informacyjnie zgłosiłbyś mailowo, a oni przyjęliby to do wiadomości nie odpisując nic bo co mieliby odpisać?
Termin odstąpienia by uciekał i im w to graj ( ͡ ͜ʖ ͡)
@FELIX90: Zdążyłem zauważyć, że takie akcje dają jedynie ulgę spragnionym krwi wykopkom i nic poza tym. "Zmasowane" oceny szybko znikają i po jakimś czasie sprawa rozchodzi się po kościach. Jak dla mnie strata czasu z tymi ocenami.