Aktywne Wpisy
![Argajl](https://wykop.pl/cdn/c0834752/7e999ebdcb0437f78ac63a10036dd1a12c3edc8102b8b87cc6b33f7b2319dd10,q60.png)
Argajl +123
Czy spotkaliście się z taką sytuacją w #lidl ? Musiałem parę dni ochłonąć by to opisać.. W ostatni piątek byłem z rodziną na zakupach w niedawno otwartym nowym sklepie Lidl przy ul. Odkrytej w Warszawie.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
Było chwilę po godzinie 15:00 gdy z wyładowanym na maxa wózkiem mimo próśb moich i innych klientow o otwarcie kasy standardowej zostaliśmy zaproszeni do kas samoobsługowych… ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prośby i niezadowolenie zostały zbyte przez pracownika,że cytuje: „Taka jest polityka firmy” a „jeśli nie uda nam się zmieścić w 1 koszu kasy automatycznej resztę zakupów możemy dokończyć w drugiej innej kasie”.
![Argajl - Czy spotkaliście się z taką sytuacją w #lidl ? Musiałem parę dni ochłonąć by...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f5bc87f4478570f4ef7d7bfa47378836943c3425393d07a33111033ed0fab273,w150.jpg?author=Argajl&auth=42ab7092b667cd4c7c7795a67d690913)
źródło: IMG_3006
Pobierz![SweetStrawberry](https://wykop.pl/cdn/c3397992/SweetStrawberry_sLZU7dE2mS,q60.jpg)
SweetStrawberry +103
Daaawno mnie tu nie było ʕ•ᴥ•ʔ Nawet się troszkę stęskniłam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pokazmorde #atencyjnyrozowypasek
#pokazmorde #atencyjnyrozowypasek
![SweetStrawberry - Daaawno mnie tu nie było ʕ•ᴥ•ʔ Nawet się troszkę stęskniłam ( ͡° ͜ʖ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f690bd04a10e64fda642235d1923eb60d5d4451e5fe63c53568a4b8744983d30,w150.jpg?author=SweetStrawberry&auth=29d57ac7cb144c9b9d3db38d184edeae)
źródło: 154962667337632033
Pobierz
Tego posta miało nie być. Każdemu może zdarzyć się wtopa, wystarczy wziąć temat na klatę, przeprosić i sprawa załatwiona. Wydawałoby się, że sprawa jest prosta, jednak nie w przypadku TIGER AND BEAR.
W zeszłym tygodniu zamówiłem flakon Xerjoff Naxos, dodatkowo do takich zamówień dokładane są próbki perfum niszowych z wyższej półki. Tym razem też tak było, jednak otwierając paczkę, najpierw wbiłem sobie szkło w rękę a potem dotarł do mnie zapach casamorati zmieszany z creedem. zabezpieczony był jedynie Naxos, który już przez producenta mógłby robić za czarną skrzynkę a cała reszta wrzucona na górę paczki i dociśnięta zamknięciem. Wewnątrz mnóstwo drobnych szkieł zawartość oblana tymi próbkami.
Zgłosiłem ten fakt do TIGER AND BEAR bez żadnego roszczenia a jedynie informacyjnie, że takie pakowanie jest niedopuszczalne, szczególnie jeśli chodzi o wysyłkę towaru tej klasy i wartości a ja jestem zawiedziony, ponieważ nigdy wcześniej nie miałem sytuacji w których jakiekolwiek perfumy są zapakowane tak niechlujnie. Dostałem automatyczny mail, że odpowiedź będzie po 48 godzinach najpóźniej (to był piątek 31 stycznia). Ok, czekam. Wczoraj wziąłem za telefon i zadzwoniłem do sklepu, dowiedziałem się, że koleżanka co się zajmuje sklepem internetowym już poszła (16:40, infolinia do 17:00). Ok, bywa, przypomniałem o wiadomości, którą wysłałem i dostałem zapewnienie, że dzisiaj ktoś się skontaktuje z pewnością.
Dziś mamy środę. Żadnej odpowiedzi, totalna olewka.
Trochę dziwi mnie taki stosunek do klienta ze strony perfumerii, która chełpi się mianem luksusowej. Luksusowy może jest towar z pewnością nie obsługa i jakość usług.
Pomóżcie to trochę wyplusować, bo niektórym firmom wydaje się, że wystarczy sprzedać i tyle. Niech społeczność #perfumy ma świadomość jak w razie czego będą do nich podchodzić.
#zalesie #perfumy #januszebiznesu
źródło: comment_1580906567wkJp9wMCaG9jlINJBFLutO.jpg
Pobierzźródło: comment_1580906589sUsqErIdJ45j6kMRdJwUtY.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
No i jeszcze jedno.
Zakładając konto, na podany adres email przychodzi wasze hasło! Bezpieczeństwo naszych danych w tej perfumerii jest na tym samym poziomie co ich profesjonalizm.
Amazon to zupełnie inna liga w stosunku do wszystkiego co mamy na rynku.
Skoro każą zwracać gratisy, to dobrze by było gdyby można było z nich skorzystać a nie kaleczyć sobie ręce przy rozpakowywaniu.
Dajesz się #!$%@?ć to tak masz.
Nie zwracasz to znaczy, że odpowiada Ci to.
Jak obiecują próbki do zamówień i się nie wywiązują to leci odstąpienie od umowy.