PKP SA ujawniło „Pulsowi Biznesu” założenia nowej strategii. Zakłada ona odzyskanie pasażerów przez PKP Intercity dzięki inwestycjom w tabor, wygenerowanie przez Grupę PKP ok. 1 mld zł zysku już w 2015 r., spłatę ponad 4 mld zł długu do 2022 r. oraz przyspieszenie prywatyzacji.
@Krolowiec: Zobaczymy. Ale już teraz widać pewne zmiany mające służyć jak nie pozyskaniu to zachowaniu pasażerów. Modernizacja taboru czy wprowadzenie promocji. Dziwie się tylko skasowaniu promocji dla osób do 26 roku życia z powodu małej liczby sprzedanych biletów z tą ulgą. Zamiast ją likwidować powinni o niej lepiej informować. No, ale to tylko jedna spółka z całej grupy.
@portas91: Ale o tym pisałem wyżej - znaczniej mniej dostaniesz pieniędzy za firmę z długami, która przynosi straty niż za firmę, która dobrze prosperuje i ma na najbliższe lata dobre prognozy.
To "wyjście na prostą" to inwestycja, która powinna przynieść zyski. Inna sprawa, że na prywatyzację PKP się nie zanosi, a co najwyżej jakiś poszczególnych spółek.
http://www.rynek-kolejowy.pl/46942/ambitne_plany_jakuba_karnowskiego.htm
#baron24 #polska #transport #kolej #logistyka
źródło: comment_44JHwxLAUpMPVYjlihViD5NeCkbBVPg1.jpg
Pobierz@portas91: bo więcej forsy dostanie się z firmy, która przynosi zyski niż z firmy, która przynosi straty i ma zadłużenie.
To "wyjście na prostą" to inwestycja, która powinna przynieść zyski. Inna sprawa, że na prywatyzację PKP się nie zanosi, a co najwyżej jakiś poszczególnych spółek.