Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Przegrywek123_oHZ8JQq0HD,q60.jpg)
#pytanie do #programista15k i tym podobnych. Najlepiej poniżej 30, bez żony i dzieci. Mianowicie, co robicie z całym tym hajsem? Dostałem znaczną podwyżkę od tego miesiąca i w sumie zacząłem się zastanawiać, czy nie mam "złego" podejścia do pieniędzy.
Pochodzę z biedniejszej rodziny robotniczej, gdzie nie przelewało się i nauczono mnie oszczędzania. I teraz wygląda to tak, że wydaję jakieś 2k złotych na miesiąc (mieszkam de facto z rodzicami w domu, ale
Pochodzę z biedniejszej rodziny robotniczej, gdzie nie przelewało się i nauczono mnie oszczędzania. I teraz wygląda to tak, że wydaję jakieś 2k złotych na miesiąc (mieszkam de facto z rodzicami w domu, ale
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/robert5502_XGQcs02p4r,q60.jpg)
robert5502 +281
Podstawa katolickiej indoktrynacji, to wyrobie poczucia winy za śmierć Jezusa. Jeżeli dasz sobie to wmówić, to w kolejce czekają następne absurdy, które kapłan będzie ci instalował
#religia #katolicyzm #bekazkatoli #teologia
#religia #katolicyzm #bekazkatoli #teologia
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/656cbd81c303bed9a94fb89d563b450b8c508a243bac9d8fa0c26634f0716f9f,w150.jpg?author=robert5502&auth=035d2bc3231d74dd4fe6a1bedff30e98)
@edgar_k: hahaha kurła gdzie? może Berlin? tam zakaz jazdy buspasem jest tylko w godzinach szczytu
@Zajf: no zakażmy w ogóle ruchu samochodowego w mieście
@bylem_zielonko: jak to się ma do wyznaczania buspasow kosztem jednego z kilku pasów ruchu dla ruchu samochodów?
@fr3ak: masz na poparcie jakieś opracowanie naukowe czy sam to wymyśliłeś?
@KetevaN: No w olsztynie na mniej popularnych trasach o takie jeżdzo.
@fr3ak: O, jakie piękne samozaoranie. Nie wiem czy zauważyłeś, ale przez skrzyżowanie przejeżdża dokładnie tyle samo samochodów co wcześniej, bo wąskim gardłem w tym miejscu jest właśnie Grabiszyńska - Klecińska. Także przepustowość dla samochodów się nie zmieniła (bo wydzielenie kończy się przed skrzyżowaniem), za to tramwaje jadą dużo szybciej. Niskim kosztem poprawiono ogólną wydajność. Ale kierowcy mają problem, bo obok
@wogx: tylko, że zmniejszanie ilości pasów dla samochodów nie sprawi, że nagle natężenie ruchu spadnie, tylko zwiększy się (vide Traugutta i okolice stojące w korku od 5 rano do 1 w nocy przez 7 dni w tygodniu). We Wrocku zmniejsza się przepustowość dróg. Buspasy miałyby sens gdyby były to całkowicie nowo wytyczone pasy (poszerzone ulice).
@boktosiewpehapiepolapie: no po grabiszyńskiej to bardzo dużo ludzi spaceruje, więc poszerzmy im chodniki xDD przecież tam ruch pieszy praktycznie nie istnieje. Utrudnijmy maksymalnie życie większości, żeby mniejszość jadąca wykolejającym się tramwajem miała lepiej
@Morguliusz: i tam gdzie było wąsko to jeszcze dołożyli drogi rowerowe, żeby rowerzystów trącać lusterkami xD
@fr3ak: Czytasz ze zrozumieniem, czy tylko wyrywasz z kontekstu? Przecież napisałem że przepustowość dla samochodów na tym skrzyżowaniu w żaden sposób się nie zmieniła - wąskim gardłem jest samo skrzyżowanie, nie dojazd do niego. Co za tym idzie buspas dla samochodów jest neutralny, ale jakoś kierowcy krzyczą "drogi odbierajo, korki robio". W tym miejscu korki są spowodowane tylko i wyłącznie przez nadmiar
@Zajf: jednego z kilku pasów? czy jednego z dwóch pasów? bo w większości miejsc zrobili z dwóch pasów jeden, albo z dwóch pasów trzy. Zmniejszenie szerokości drogi nie rozwiązuje problemu. Sens miałoby dobudowanie dodatkowego buspasa, a nie wydzielanie go z istniejących zakorkowanych dróg.
@fr3ak: a gdzie tak jest?
@bylem_zielonko: jeden z dwóch jest szczególnym przypadkiem jeden z kilku
Bo taka jest srednio ilosc zatrzymywanych dowodow rejestracyjnych przez ITD orzy kontroli autobusow we Wroclawiu.
Nalezaloby rowniez umiescic tramwaj, z dopiskiem ze jesli nic nie jebnie (a ostatnio takie dni naleza do rzadkosci), to mozna utknac w korku tramwajowym, jedynym takim na swiecie, bo mpk nie ogarnia its i wlasnych swiatel.
Fajno tak promowac komunikacje zbiorowa
@PurpleHaze: Napisałeś to tak ja gdyby te kontrole były co tydzień i można by liczyć jakąś średnią.
@PurpleHaze: co spowodowało wydłużenie czasu jazdy? Zgaduję, że spora część trasy
@Zajf: wzialem srednia z kilku ostatnich zarowno mpk jak i michalczewski. Autbusy sa w takim a nie innym stanie, zatrzymanie dowodu to nie jest jakis tam pikus, zwlaszcza w przypadku transportu publicznego, gdzie jednym pojazdem dziennie przemieszczaja sie tysiace osob. No nijak dla mnie to zacheta nie jest.
Trasa cmentarz grabiszynski kromera, tramwaj 11. Notorycznie
Co to Twojej trasy to mówisz, że tramwaj który wg rozkładu pokonuje tę trasę w 36 minut jedzie o 40 minut wolniej niż samochód, a dwa lata temu jeździł 20 min szybciej?
@edgar_k: hahaha kurła gdzie? może Berlin? tam zakaz jazdy buspasem jest tylko w godzinach szczytu
@bylem_zielonko: w Niemczech, w UK, we Francji, Szwajcarii, Holandii xD już nie wspominając o Skandynawii, no ale to wiadomo, swolocz xD
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@Zajf: Jak byłeś i nie widziałeś różnicy w tym jak wyglądają tam drogi, a we Wrocławiu to nie mam ochoty prowadzić dalszej dyskusji internetowej, bo jest bezsensowna. ¯_(ツ)_/¯
Miłego dnia życzę.
@bylem_zielonko: Według @Zajf wszystko spoko. Przepustowość jezdni nie ma znaczenia dopóki jest na niej buspas dla autobusu, a to że nawet na niego nie wjedzie i nie zjedzie to inna para kaloszy.
https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/czas-na-radykalne-rozwiazania-barcelona-spacyfikuje-ruch-na-60-ulic-52060.html
Komentarz usunięty przez autora
@Zajf: no a jaka inna srednia mialem wziac? Patrzac na to ilu letnie autobusy jezdza po wroclawiu, to i tak cud ze "tylko" 25%. Druga rzecz, taki jest pisko o smogu z samochodow, ale to co sie wydobywa