Wpis z mikrobloga

  • 0
@Zajf zero bo stoją w korku spowodowanym trochę przez buspasy, ale głównie przez zmieniające się co chwilę światła, jak w kalejdoskopie
  • Odpowiedz
@K_R_S: skoro zero to nawet nie ma o czym gadać. Tak mało efektywny środek transportu powinien mieć najniższy priorytet.
  • Odpowiedz
@Zajf: ah polscy husarze w swoich pojazdach po Niemcu xD
Cywilizowany świat Europy dawno odszedł od aut w miastach, ale przecież polaczkom nie można zabrać im ich konia i skrzydeł husarskich, ich jedynej namiastki statusu xD
  • Odpowiedz
@Zajf: Buspasy może mają sens,ale gdy oprócz nich są jeszcze przynajmniej 2 pasy w tym samym kierunku,a nie że lewy auta stoją po horyzont gdzie buspasem przejadą może 3 autobusy.Z resztą odkąd kupiłem furkę wracam z pracy ok 35 minut,a nie jak autobusem bywało i 1:30.Nie ma problemu z miejscem,przesiadkami,a jak będę chciał się z kimś poprzytulać to na #!$%@? pójdę.
  • Odpowiedz
@Zajf: nie wiem jak wielkim ignorantem(albo nieźle opłacanym) trzeba być, żeby pochwalać buspasy we Wrocławiu. W większości przypadków są one zrobione na #!$%@?, żeby się pochwalić że "coś robimy". Na podwalu ma jeszcze to sens, ale na Grabiszyńskiej w momencie gdy wchodzi buspas to jest korek do FAT-u gdzie na skrzyżowaniu są pustki bo nie ma wystarczającej przepustowowści z jednym pasem. Tutaj jeszcze Gazeta Wrocławska zrobiła własne pomiary: https://gazetawroclawska.pl/buspas-na-grabiszynskiej-jak-miasto-wyssalo-liczby-z-palca/ar/c1-14469049
  • Odpowiedz
nie wiem jak wielkim ignorantem(albo nieźle opłacanym) trzeba być, żeby pochwalać buspasy we Wrocławiu.


@fr3ak: też nie wiem zwłaszcza, że we Wrocławiu wyznacza się buspsy zbyt bojaźliwie na zbyt krótkich odcinkach. A starczyło trochę sapania w gazecie robotniczej i Jaca z wyznaczania nowych buspsow się wycofał.
  • Odpowiedz
Cywilizowany świat Europy dawno odszedł od aut w miastach,


@edgar_k: hahaha kurła gdzie? może Berlin? tam zakaz jazdy buspasem jest tylko w godzinach szczytu

też nie wiem zwłaszcza, że we Wrocławiu wyznacza się buspsy zbyt bojaźliwie na zbyt krótkich odcinkach. A starczyło trochę sapania w gazecie robotniczej i Jaca z wyznaczania nowych buspsow się wycofał.


@Zajf: no zakażmy w ogóle ruchu samochodowego w mieście
  • Odpowiedz
@Zajf: żeby buspas miał sens muszą być przynajmniej 2 inne pasy dla samochodów, a to w większości przypadków się nie stanie bez przebudowy drogi. Dlatego napisałem, że jest to robione na #!$%@?. W obecnym stanie buspasy bardziej korkują Wrocław.
  • Odpowiedz
żeby buspas miał sens muszą być przynajmniej 2 inne pasy dla samochodów


@fr3ak: masz na poparcie jakieś opracowanie naukowe czy sam to wymyśliłeś?
  • Odpowiedz
Grabiszyńskiej w momencie gdy wchodzi buspas to jest korek do FAT-u


@fr3ak: O, jakie piękne samozaoranie. Nie wiem czy zauważyłeś, ale przez skrzyżowanie przejeżdża dokładnie tyle samo samochodów co wcześniej, bo wąskim gardłem w tym miejscu jest właśnie Grabiszyńska - Klecińska. Także przepustowość dla samochodów się nie zmieniła (bo wydzielenie kończy się przed skrzyżowaniem), za to tramwaje jadą dużo szybciej. Niskim kosztem poprawiono ogólną wydajność. Ale kierowcy mają problem, bo
  • Odpowiedz
@boktosiewpehapiepolapie: czytasz ze zrozumieniem całość czy tylko wyrywasz z kontekstu? napisałem również że na samym skrzyżowaniu są pustki jak już się stanie na jednym z 4 pasów to są pustki - kto by przypuszczał że jak z 1 pasa nagle zrobią się 4 to ciężko będzie je zapełnić?
  • Odpowiedz
@Zajf: nie, nie mam, ale sam fakt że autobus przejeżdża raz na 15 minut a dostaje cały pas gdzie na drugim ludzie stoją w korku bez przerwy powinno dać Ci do myślenia
  • Odpowiedz