Wpis z mikrobloga

Szybki update do: https://www.wykop.pl/wpis/46918159/doszedl-do-mnie-zakup-z-poczatku-grudnia-blind-buy/
Napisałem mejla do amazonu z opisem sytuacji, 20minut później telefon z różnymi opcjami na rozwiązanie problemu. Otrzymałem 5euro rabatu na następne zakupy + 10% zwrotu środków za sam fakt, że produkt nie był fabrycznie nowy. Pierwszy kontakt z obsługą amazonu i naprawdę super kontakt, polecam.
#amazon #perfumy #zakupy #czujedobrzeczlowiek
  • 6
@Paayor to jest nic, może nie była to sprawa związana z perfumami ale kupiłem bluzę na Zalando, okazało się, że ma 3 żółte plamy (które i tak zeszły po pierwszym praniu ( ͡º ͜ʖ͡º)) Napisałem do nich i dostałem odpowiedź, że zwracają całą kwotę i bluzę mogę zatrzymać xD To jest podejście do klienta
@bydgoszczvx: No akurat produkt z plamami im niepotrzebny, a tak nie zagraca im to magazynu i nie muszą utylizowac. A że zeszło po 1praniu? Jakby mieli brać na zwrot wszystkie brudne produkty i je prać żeby się upewnić, to by byli na minusie. Sytuacja win-win.
@wonsz_zabujca: to samo co wyżej ;p A kot i tak nie widzi czy pęknięta czy nie.
@Volan: Nie mam pojęcia, zapach przyjemniaczek. :D