Wpis z mikrobloga

robale

@Shatter: nie wiem czemu obrażasz ludzi pracujących na infolinii. Za to im płacą, to nie ich wina, że firma ma taką politykę. Poza tym - po zawarciu umowy przez internet/telefon klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy. Ci klienci dostają umowy kurierem, mogą ich nie podpisywać, a jak podpiszą, to mogą zrezygnować. To ich wina, że nie czytają i biorą w ciemno co im się powie.
@Shatter:

"Nie chcę bezpiecznego internetu, nie chcę muzodajni". #!$%@?, przyszedł rachunek za bezpieczny internet i muzodajnię.


w takim przypadku możesz złożyć reklamację z prośbą o odsłuchanie rozmowy, mogą anulować to wszystko

Ci ludzie nie wiedzą co znaczą pojęcia


Nie mam pojęcia, ale pan/pani ładnie mówiła/mówiła więc się zgodzę? Brak asertywności, nie potrzebuję czegoś, nie zgadzam się. Jeśli coś wrzucają nadto, to tak jak pisałem wyżej

I wiem jak to wygląda z
No fajnie, co to zmienia?


@Shatter: no nie wiem, mniejsze rachunki?

I pan w telefonie mówi, ze bedziesz miał taniej.


Taniej, ale od czego? To jest właśnie słowo klucz, tzw. dupochron. Nie powie Ci, że "TANIEJ NIŻ PAN MA TERAZ", tylko powie, że "BĘDZIE MIAŁ PAN TANIEJ", a chodzi pewnie o promocje, że gdyby wziął osobno, to by wychodziło drożej. Jak pracowałem na słuchawce, to było proste, masz powiedzieć to, ale
@An_D: prawilna inba ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Ale tak na serio to przewalone mieszkać z takimi somsiadami. Starym ludziom wychowanym w komunie często bije na łeb z nudy i szukają sobie wroga z którym toczą walkę tylko po to żeby mieć co robić