Wpis z mikrobloga

@amath: z tego co przeglądałem tagi na wykopie to jest straszny hejt na VAGi :) celuje w skode bo jak pisalem wyzej mialem kiedys octavie i bylem zadowolony, a superb wydaje sie wygodny.

nikt nie wspomniał nawet Opla? zapomnieć? :)
  • Odpowiedz
@banex: tak, wykop szczerą nienawiść wobec koncernu VAG nie za bardzo wiadomo dlaczego :D

superb spoko, bardzo dużo miejsca w środku fajnie wykonany, brat dziewczyny teraz ujeżdża takiego, kombi 2.0 tdi dsg, super śmiga

Opel.. hmm no ja nie przepadam... Insignie A 2.0T miał kolega, nie dotrwała nawet do końca leasingu, co chwilę coś się j----o i żarła astronomiczne ilość oleju sprzedał to wpizdu :D
  • Odpowiedz
Laguna odpada


@banex: dlaczego? Najlepszy stosunek ceny do wyposażenia/rocznika/przebiegu. Citroen c5 też będzie ok pod warunkiem, że będzie to hydro oraz nie będzie to silnik 1.6THP.
  • Odpowiedz
@ksiak: szczerze to nie wiem - nie znam się ale bardziej przekonany jestem do samochodów z dalekiego wschodu (no i ta z skoda przez sentyment ale nie jestem pewien czy to byłby dobry wybór). póki co robię rozeznanie na co warto zwrócić uwagę więc pewnie wrzucę też te dwa do porównania ale póki co mnie nie urzekły :)
  • Odpowiedz
@ksiak: laguna z przebiegiem 200k jest wytłuczona, trzeszcząca i zużyta w środku jak vag mający 700k

dla mnie z tego prostego względu odpada francja

i tak wiem, że akurat Twoja jest perfekcyjna idealna i w ogóle najlepsza, ale ja biorę pod uwagę to co spotykam na codzień
  • Odpowiedz
@banex: zasada jest bardzo prosta. Samochody z Europy zazwyczaj mają ocynk, samochody ze wschodu rdzewieją i tego nie przeskoczysz. Napisz jeszcze jaki silnik chcesz.

@amath: a kto mówi o moim samochodzie? Mało tego Twój komentarz wskazuje jakoby samochody Renault nie były w stanie pokonać przebiegu powyżej 200 kkm co jest oczywiście nieprawdą.
  • Odpowiedz