Wpis z mikrobloga

W tym roku, w okresie już letnim planuje zakup swojego pierwszego BMW ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zastanawiam się nad E90 lub E60, robię spokojnie research i skłaniam się ku E60. Ogólnie kwota to 20 tysięcy z hakiem jeśli będzie fajny egzemplarz mogę dołożyć jeszcze 5 myślę.
Tutaj też mam do Was pytanie. Macie jakieś doświadczenia, przygody, polecacie te autko, może jakieś inne w takiej kwocie?90% fur jest wystawione na niemieckich/angielskich blachach, ciężko to przerejestrować?
#bmw #e90 #e60 #motoryzacja #samochody
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@n4rty: Za takie pieniądze to kup sobie porządne E39 i jeżeli coś zostanie, to będziesz miał na początkowy serwis. E60 za takie pieniądze to będzie syf i kolejny rak na drodze. Nie idź tą drogą.
  • Odpowiedz
@n4rty: w tym budżecie nie zaszalejesz. Odpuść sobie E60, bo będziesz miał tylko przedlifty, które nie cieszą się zbyt dobrą opinią. Co innego polft.

W E90 benzyny są bez szału, pozostaje diesel M47 (unikaj N47, które były montowane pod koniec produkcji przedlifta i w samych poliftach).

Ogólnie to w tych pieniądzach poszukałbym zadbanej i dobrze utrzymanej E39, a nie wyświechtanej E90/E60. Poza tym pamiętaj, że koszty utrzymania BMW są relatywnie
  • Odpowiedz
@n4rty: za 20-25k normalnie dostaniesz e60/e90, to sa juz kilkunastoletnie gruzy. e60 jakieś 530i m54 albo 530d i jest fajne auto. te egzemplarze co stoja po 20 z reguly nie odbiegaja stanem od tych za 2x wiecej, nie mysl że dajac za to wiecej niż 25-30k wyrwiesz igle
  • Odpowiedz
@n4rty: e90 jak najbardziej, co do e60 to odpusc, koszty utrzymania olbrzymie, a dobrze zachowanych egzemplarzy praktycznie nie ma. Za to e90 ma zaskakujaco duzo miejsca w srodku, potrafi byc fajnie wyposazone (nawet aktywny tempomat tam montowali) i sa mocno bezawaryjne. Znam z 6 osob ktore maja e90/e91/e92 i zadna nie narzeka na awaryjnosc, a maja juz kilka lat.
  • Odpowiedz
@PtactwaWiele: no patrz, a ja znam pare osob ktore upalaja e60 (wcale zadne igly z otomoto za 50k) i nie sypie sie praktycznie nic. a ja mialem e93 kupiona po pierwszym wlascicielu jak miala 4 lata i 50k przebiegu i potrafila sie #!$%@? niemozebnie - choc przyznam, ze niektore rzeczy bardziej z winy przeciwfantastycznych mechanikow. tanio nie bedzie bo tu nawet czesci eksploatacyjne kosztuja swoje, ale sama awaryjnosc to w
  • Odpowiedz
@n4rty: pewnie, ze kupisz e90/e60 za tą kwotę, pozostaje tylko kwestia farta, czy przez następny rok wpakujesz w to auto 10k, czy nic ;) nie tędy droga. Dobrego, dobrze wyposazonego i w 100% sprawnego technicznie auta za tanią kase ci nikt nie sprzeda, a tlumaczenie, ze to juz 15 letnie gruzy nic tutaj nie zmienia, bo są egzemplarze gdzie wlasciciel sam wpakował 10k i nie bedzie tego sprzedawał, bo chce
  • Odpowiedz
@ewridejhardtrajning: Nie przeszkadza mi strona, po której kierownica jest usytuowana.
@InterferonAlfa_STG: 2500km rocznie to sam mój dojazd do pracy, czasem dochodzi do tego wyjazd do Łodzi kilka razy do roku, gdzie w jedną stronę mam 300km + jakiś wyjazd na wakacje. Aczkolwiek jestem i tak skłonny bardziej do benzyny.

Aktualnie latam saabolotem 9-5, może zamiast bmw 9-3 by zawitała? Jednak jest to podobny wydatek jak BMW czy Audi.
  • Odpowiedz
@n4rty: czyli ogolnie jezdzisz malo wiec auto Ci potrzebne dla prestizu?
Gruntownego przeskoku w prestizu nie uswiadczysz. Tym bardziej kupujac najtansze z rynku E60.
Troche co innego w fajnej opcji, z webasto....
W sumie po co chcesz zmieniac samochod?
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG: Nowy rok, nowe postanowienia, taki sobie cel po prostu obrałem. Oprócz tego, mój saabolot swoje przeżył, a chciałbym go oddać ojcu jeszcze w tym roku, bo też bardzo polubił to auto jak ja. W końcu samochody są dla ludzi, a nie my dla nich. Miałem kiedyś okazje przejechać się e60 od znajomego i miałem bardzo fajne wrażenie z jazdy (dał za nie 25 koła dlatego taki budżet sobie też
  • Odpowiedz
@n4rty no popatrz popatrz też mam 9-5 i chetnie bym do ę60 sobie wsiadł. Jaki masz rok, silnik, wersje? co do 9-3 to dobra myśl i tu znowu "no popatrz popatrz" też sobie przeglądałem rynek w kierunku tego modelu.. jak już miałby byc 9-3 II gen to tylko B207R czyli 2.0T z fabrycznymi 210HP - nowa mapa i masz 250HP, turbo i osprzęt spokojnie wyrabiają. Co bym wziął? Chyba saaba ale
  • Odpowiedz