Wpis z mikrobloga

@adiosk: tak jak Khaleus pisał - niestety jest to niedopracowane cały czas. Jedyne co da się zrobić to ustawić produkcję w fabrykach na 100% (i nie więcej, bo algorytm zaopatrzenia nie ogarnia) i posiłkować się modem do blokowania importu/eksportu danego surowca do miasta. Problem się potęguje, jeśli strefy wydobycia/przetwórstwa/produkcji są daleko od siebie - jest jeszcze gorzej jeśli masz odblokowanych więcej kwadratów niż standardowo gra na to pozwala (mody).

Niestety nie
@adiosk @krzy_glob ja do tej pory z takim problemem sie nie spotkałem :/

Postaw budynek produkcyjny. Na każde 2-3 fabryki jeden magazyn. Magazyny pomagają też z komunikatem braku zbytu. Generalnie oznacza on, że w aktualnej chwili fabryka/farma/tartak/uj wie co nie ma gdzieś upchnąć tego, co produkuje. Musisz mieć

1. Więcej fabryk które pobierają półprodukty

2. Więcej magazynów, które beda przechowywać nadwyżki (im bliżej budynku z problemem tym lepiej)

3. Możliwość szybkiego transportu
@adiosk możesz jeszcze pobrać moda Industries Reballance, raz że trochę zmienia sytuację z zaopatrywaniem fabryk, a dwa że zmniejsza znacznie ruch w strefach ekonomicznych (ciężarówki mają znacznie większą pojemność, a magazyny przechowują więcej surowców/ produktów).