Wpis z mikrobloga

@Aerin: oczywiście. W Martwej Zimie nie zawsze masz zdrajcę (można grać tak, żeby zawsze był, ale podstawowe zasady dają tyle kart celów + 1 karta zdrajcy, że często gra się bez niego). Cele kolonii do spełnienia zależne są od liczby graczy.

Zombicide - 1, 2, 3 i 6 osób to najlepsze kombinacje, ponieważ (zgodnie z zasadami) każdy ma wtedy od 1 do 6 postaci (6, jak grasz samemu). Jak grasz w
@CKNorek: według mnie, jeśli aby dostosować grę dla dwóch graczy odrzuca się jedna z jej ciekawych mechanik, to taka gra nie skaluje się wtedy dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jeśli chodzi o Zombicide to faktycznie to co piszesz ma sens, choć ja lubię w takich grach mieć tylko jedną postać aby się w nią wczuć bo wtedy jest lepsza immersja
@Aerin: Kolego, nie odrzucasz, tylko przeczytaj sobie instrukcję - punkt 4. na stronie 6. Bierzesz dwie karty celu na gracza + 1 karta zdrajcy. Oznacza to, że normalnie nie musisz kombinować, by zdrajca był lub nie, nie ma tu zatem mowy o odrzucaniu mechaniki.