Wpis z mikrobloga

Nowy Rok się zbliża, ale to nie dlatego mam plan iść na siłownię, żeby nie było

Nie wiem jak się do tego zabrać - kobieta, +/- 55 kg przy 170 cm, naturalnie dość szczupła figura, ale boję się, że to się kiedyś skończy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Byłam w miarę aktywna całe życie - bieganie, w domu jakieś pilatesy i inne pierdoły, bardziej lub mniej regularnie, jem normalnie, bez masy syfu, ale marzy mi się zrobić w końcu coś, co nazywają formą. Tylko od czego zacząć? W necie jest tak dużo porad, że sama nie wiem... coś jak wielkie menu w restauracji. Chcę w głównej mierze popracować nad dolnymi partiami.

Jakaś książka, czy powinnam najpierw iść do trenera personalnego, czy jak ja mam rozpisać coś na zasadzie planu i jak umieć ćwiczyć? Help, jestem zielona w kwestii siłowni xD

#mirkokoksy #silownia #sport #kiciochpyta
  • 15
@Karmazynowa_furia: jeśli jesteś totalnie zielona w kwestii siłowni to imo na start trening z trenerem personalnym nie byłby złym pomysłem, pomimo tego, że w internecie jest wszystko, to jednak taka osoba dopilnuje żebyś ćwiczyła poprawnie w kwestii techniki dzięki czemu unikniesz raczej kontuzji
@Karmazynowa_furia:
Nie ma sensu kupować ebooków, wiedzy jest pełno w necie za darmo. Na początek darmowy od Sakera:
http://hurt.wksklep.pl/Saker-Fundamenty-Treningu-Silowego_Michal-Sakowski.pdf
Możesz też przeczytać o żywieniu od Owcy, bo pewnie będziesz robić masę.

Kanały: athleanX, sebastian kot, athletic development, niemalekko, dźwigaj dziewczyno, megsquats, wspomniany jeff nippard. Na początek tyle wystarczy.

Dbaj o technikę wykonywania ćwiczeń, zdobywaj wiedzę na własną rękę, zrozum podstawy biomechaniki, jedz, pij, śpij i rośnij.