Wpis z mikrobloga

prawdopodobnie statystyki są takie, ponieważ kierowcy od 18. do 24 roku życia więcej jeżdżą...

@2phonesylwus: Powyższe nie ma potwierdzenia w publikacjach. Grupa wiekowa 18-24 nie jest największa, oraz nie przejeżdża najwięcej kilometrów. #!$%@? się brakiem doświadczenia i brawurą, to te czynniki specjaliści uważają za przyczyną najliczniejszej liczby wypadków.
  • Odpowiedz
@ExitMan: @rrdzony: zapraszam was na skrzyżowanie, na którym są robione zdjęcia za przejazd a żółtym/czerwonym. Normalnie jak gra w ruletkę. A wystarczyło by wprowadzić migające zielone przed żółtym...
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Jak często trzeba badać tych, którzy w swojej kategorii wiekowej powodują najwięcej wypadków?


"Najliczniejszą grupą sprawców byli kierowcy od 18. do 24. roku życia

@niki_niki
  • Odpowiedz
@szasznik:
1) Te dane są publikowane, poszukaj.
2) Dość infantylne rozumowanie formułujesz, z którego wynika, że należy badać tych których możemy zbadać, nie tych którzy powodują najwięcej wypadków.

Może, zamiast gdybać i bronić swojej grupy wiekowej, to podejdziesz do tematu dość dojrzale i zobaczysz statystyki.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@niki_niki:

1. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś publikował rzetelne dane na temat kto jakie średnie przebiegi robi.
2. To nie jest infantylne tylko realistyczne. Skoro nie ma metody na zbadanie czy ktoś jest dzbanem to i tak nic nie można zrobić.

I nie bronię młodych kierowców, tylko jestem obiektywny.
  • Odpowiedz
  • 0
prawdopodobnie statystyki są takie, ponieważ kierowcy od 18. do 24 roku życia więcej jeżdżą...


@2phonesylwus To powiedz to ubezpieczycielom, którzy koszt składki uzależniają od wieku. Na pewno nie robili badań i statystyk i nie wiedzą co robią.
  • Odpowiedz
@ozzi91: > zapraszam was na skrzyżowanie, na którym są robione zdjęcia za przejazd a żółtym/czerwonym

W takim razie po co jest pomarańczowe? Jak się zapali czerwone, to też masz czas wyhamować, co za różnica, skoro za oba masz mandat
  • Odpowiedz
@rrdzony: szczerze to nie wiem o #!$%@? ci chodzi. ja tez zawsze zwalniam przed wjazdem na skrzyżowanie. to jest miejsce w którym stosunkowo często dochodzi do wypadków, więc w razie ewentualnego zagrożenia wolę zdążyć zareagować, ew #!$%@?ć z mniejszym impetem.
  • Odpowiedz
1. Jeszcze nie widziałem żeby ktoś publikował rzetelne dane na temat kto jakie średnie przebiegi robi.

2. To nie jest infantylne tylko realistyczne. Skoro nie ma metody na zbadanie czy ktoś jest dzbanem to i tak nic nie można zrobić.


@szasznik:
1) Ubezpieczyciele posiadają te dane. Dziennikarze motoryzacyjni publikują je. W jakim sensie nie są publikowane rzetelne?
2) Czyli #!$%@? tym których można zbadać? Może testy psychologiczne dla młodych, da się to zbadać. Rejestratory trasy i na podstawie dynamiki jazdy, można ocenić, jakie zagrożenie stanowi dla innych
  • Odpowiedz
to źle, że dziadek przygotowuje się do zmiany światła widząc, że już długo się pali i dzięki temu uniknie gwałtownego hamowania? Chyba wciąż lepiej niż p0lak, który widząc żółte dodaje gazu i przejeżdża na czerwonym w imię przepustowości.


@marek-krakow: Chyba bardziej chodzi w memie o dziadków, którzy zwalniają lub zatrzymują się przed skrzyżowaniem ze światłami, jak przed równorzędnym ;) Sporo takich. Całkiem niedawno jechałem nawet za jakimś seniorem, który stawał
  • Odpowiedz
Tak samo jak sprawdzali jakie samochody najcześciej ulegają awarii i wyszło, że Insignia, bo badania robili w Niemczech, a tam co drugi samochód to Insignia XD


@2phonesylwus: Ciekawe kiedy niby Insignia była co drugim autem to jedno, po drugie takie badanie powinno porównywać % uszkodzony pośród wszystkich, więc ilość samochodów nie ma raczej znaczenia, o ile nie są to pojedyncze sztuki.
  • Odpowiedz
@rrdzony: ja nie zwalniam ale Wrzucam na luz jestem przygotowany do ewentualnego zwolnienia bądź też zahamowania i tak się powinno robić Jeżeli nie jesteś pewien jak długo to światło jest i kropka.
  • Odpowiedz