Wpis z mikrobloga

Dzisiaj ze znajomym w pracy gadaliśmy na temat samochodów i wyszło, że planuje w ciągu najbliższych kilku miesięcy coś kupić. Budżet dosyć spory (~350k), cel też ustalony, segment D, mocny sedan. Doszliśmy do wniosku, że nie ma zbyt dużego wyboru na rynku. Audi z S4 odpada, bo wrzucili klekota do "sportowego" auta, C klasa ma już prawie 6 lat, więc kupowanie C43 pod koniec żywotu modelu mija się trochę z celem. Zostaje tak naprawdę tylko BMW M340i i Volvo S60 Polestar. Znajomy dosyć mocno nastawia się na Volvo, chociaż ma trochę obaw jeśli chodzi o awaryjność (turbo + kompresor + hybryda, a to wszystko z 2l silniczkiem).

Ciekaw jestem co wy o tym sądzicie. Oczywiście mówimy o nowych autach, 20 kilkuletnich klas premium odpada ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#motoryzacja #samochody #volvo #bmw
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@peterr767: mnie się Volvo podoba, ale jeśli chodzi o wymiary, przestronność itd. to S60 to nie jest prawdziwy segment D. Z tym że ja mam zupełnie inne wymagania i oczekiwania, więc w takim budżecie brałbym V90 Cross Country z dieslem...
  • Odpowiedz
@peterr767: Wszystkie premium (BMW 3, Audi A4 itd.) są mniejsze i ciaśniejsze niż typowy segment D (Insignia, Mondeo, Talisman). Z Passata to się trzeba przesiadać do Audi A6, a nie A4. O to producentom chodzi. ;)
  • Odpowiedz
@kuraku: @tomaszq: o Giulii mówiliśmy, miał nawet jazdę testową. Skutecznie go zniechęciła, wykonanie i przestronność podobno tragiczna

@Neoplan: wierzę na słowo, sam jeżdżę A3 bo większego wozu nie potrzebuję, także nie mam porównania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@peterr767: a 180 koni to tak mało? To 2x więcej niż ma Fiat Tipo, jak nazwać takiego sedana? xD
Przypominam że w Polsce po mieście jeździmy 50, a na autostradzie max 140- a w Lexie nie wypada się wręcz spieszyć - niech pozerzy w A6/5-er zapierdzielają ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@peterr767: to może skoro jeździsz A3 to nowa RS3 nie byłaby dla ciebie łakomym kąskiem? To chyba jedna z ostatnich takich eresek w historii Audi (quattro z pięcioma garami). W wersji limousine robi robotę.
  • Odpowiedz
@peterr767: ehhh no spoko, nie będę się produkował nt. kultu z-----------a po autostradach, które często wychodzi dłużej niż spokojna jazda 120-130 (na długiej trasie przez dużo wyższe spalanie w okolicach 180-200 km/h wynika konieczność dodatkowego zatankowania, przez co tracisz i hajs i czas ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@sztefen_muller: Z-----------e nie ma najmniejszego sensu, bo wtedy trzeba sobie odpuścić wszelkie przerwy na kawę, na jedzenie, na odpisanie na maila. Bo jaka byłaby logika w z-----------u 200, jeżeli cały zysk czasowy tracisz pijąc kawę? :D
  • Odpowiedz
@Neoplan: powtarzam, to nie auto dla mnie xD

@sztefen_muller: mówisz tak, jakbym to ja z---------ł bóg wie ile ( ͡° ͜ʖ ͡°) sam potępiam "szybkich ale bezpiecznych", co nie zmienia faktu, że nie narzekał bym mając ~400 koni pod maską
  • Odpowiedz
@Neoplan Właśnie taka, że możesz sobie zrobić przerwę xD jechałem kiedyś z okolic Kolonii do Łodzi, z-----------c po autostradach mogłem sobie stawać na fajkę, na herbatkę, zjeść coś a do Łodzi dojechałem w takim czasie jak kumpel autokarem stając tylko raz na siku xD
  • Odpowiedz