Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 172
@gumpa_bobi: Kampania UTK ma zupełnie inny sposób oddziaływania, stworzyli postacie - bohaterów, które w bajkach, grach i podczas festynów uczą dzieci jak zachowywać się na przejazdach kolejowych. Celem jest wpajanie tej wiedzy przedszkolakom tak aby od dziecka miało zakodowane w głowie, że to nie jest najlepsze miejsce na przechodzenie na czerwonym itd. Przecież nie pokażesz 3 letniemu dziecku jak pociąg przecina głowę misia, bo oprócz koszmarów niczego nie osiągniesz. Cała
  • Odpowiedz
@gumpa_bobi: przecież kampania UTK "Kolejowe ABC" jest mega dobra. Piosenka łatwo zapada w pamięć przez co uczy zasad i moja córka przechodząc przy torach sama czasem je wymienia. Ponadto udostępnili całkiem fajne materiały do nauki w przedszkolach/szkołach które niestety nie zostaną wykorzystane przez czynniki o których nie będę tutaj wspominał.
wspomniane materiały:
https://kolejoweabc.pl/materialy-edukacyjne/45-podreczniki-dla-nauczycieli
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@gumpa_bobi: Zachodnie, bardziej ogarnięte agencje reklamowe już od dawna zaczynają odchodzić od straszenia i gry na wyrzutach sumienia w kampaniach, bo jednak nie są efektywne.
  • Odpowiedz
@gumpa_bobi: mi się podobały w Gdańsku jakie były dla przejść dla pieszych, ten taki ludek co na znaku drogowym przechodzi rozsypany na kawałki na przejściu, każda kończyna osobno
  • Odpowiedz
@gumpa_bobi: przekaz negatywny vs przekaz pozytywny. Z tego co pamiętam to ten drugi ma o wiele lepsze oddziaływanie dydaktyczne. Oczywiście na każdego działa co innego.
  • Odpowiedz