Aktywne Wpisy

#latwogang
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
źródło: {76F2E3F8-81E6-4435-817B-85CCB6F87E22}
Pobierz
Schwarzfahrer +88
Na rynku pracy w moim powiatowym jest taka sama lipa jak na rynku matrymonialnym.
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu

źródło: comment_so12zAdZhg3szUMLjL1xOliHfaxNKu8S.jpg
Pobierz:)
Co tam, jak tam?
Znowu bany zbierasz... Ty się nigdy nie nauczysz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co do banów, to wiesz jak jest. Nie moja wina, że przy panelach administracyjnych często-gęsto siedzą ludzie ze szkła i porcelany. ;)
W ogóle to miałem się do Ciebie odezwać, jakiegoś maila mam, i tak minęły... Ze dwa lata? XD
Ło kuchwa, KOTA MASZ? O_O
Żartuję. :)
Gratki z okazji zmian, bardzo zacnie.
U nas spokój, dalej razem, teraz pracujemy w jednym korpo, w którym wszyscy są przekonani, że wyglądam na 10 lat mniej, a zachowuję się na 30 mniej. Nawet mój szef, który jest ode mnie młodszy mówi do mnie "chłopaku" ;D
W Lidlu jest teraz promocja: 4 komesy + zacne szkło za bodajże 28 zeta.
Mocne uderzenie, ale naprawdę warto moim zdaniem.
Ooooooooo, panie. Portery KOMESa to jest mistrzostwo. Krzepkie, wyraźne w smaku, a jednoczesnie nie czujesz że zarzucasz spiryt z karmelem czy landrynkami udający browara.