Wpis z mikrobloga

@Bodzias1844: trzeba być skończonym kretynem, żeby tak zwierzę stresować, ubaw k---a po pachy. Swoją drogą widziałam filmik jak typ chciał przestraszyć w podobny sposób swojego psa, a ten się na niego rzucił w obronie własnej. I bardzo k---a dobrze.
  • Odpowiedz
@matra: ja p------e psiara xD Nic mu nie będzie. Najgorzej jak własnie psa się głaszcze i wychowuje "bezstresowo" bo później się taki boi pierdnięcia i jest płacz jak raz w roku ktoś petardę pod oknem rzuci a ten się zesra.
  • Odpowiedz
@Bodzias1844: mój pies jakoś nie sra pod siebie jak słyszy petardy, ogarniasz, że jest różnica pomiędzy wychowywaniem psa na pewnego siebie, a straszeniem tym czego nie zna? Nie znam się to się wypowiem, co? Nawet psy do służby specjalnych są przygotowywane do pracy w trudnych warunkach stopniowo, nikt im do kojca petard nie w-------a żeby się hehe nie bały. Typowy wykopek, to co widzisz na filmie to idealny przykład na
  • Odpowiedz
@matra: a skąd wiesz co było dalej z tym psem i dinozaurem? Może wyszedł z kojca i po jakimś czasie zaczął się bawić ze stworem? Hurr nie znam się to się wypowiem. Nie wiesz jak się skończyło. Idź być psiarą gdzie indziej
  • Odpowiedz
Idź być psiarą gdzie indziej


@Bodzias1844: to taguj patostreamy albo inny bigbrother a nie #psy pajacu. Wolę być psiarą i przynajmniej ogarniać jak funkcjonuje psychika psa, niż bawić się w jego straszenie, a potem zastanawiać się dlaczego jest reaktywny.
  • Odpowiedz
  • 28
Szkoda ze im nie nasral przed samym telewizorem. Szkoda psa, sam sobienie nie wybrał tak durnych właścicieli
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
@Bodzias1844: skończ p-------ć, dla Ciebie to "tylko" pies, dla innych to więcej niż pies - to przyjaciel, kompan, bratnia dusza jak nie potrafisz docenić więzi pies-człowiek to przestań wytykać innym, że to tylko pies.
  • Odpowiedz