Wpis z mikrobloga

Często spotykam się z żalami niebieskich, że

chlip chlip nie mam dziewczyny bo na moim roku/wydziale są sami faceci, poszedłbym na uniwerek to na pewno bym sobie znalazł dziewczynę!

Otóż nie.

Studiuję kierunek wybitnie kobiecy, do tego stopnia, że jestem JEDYNYM facetem na całym roku.
Ja i 62 dziewczyny.

Pewnie sobie myślicie "to pewnie masz branie, nie możesz się opędzić od dziewcząt hehe".
Nic bardziej mylnego.

Jakieś 85% traktuje mnie jak powietrze, a pozostałe jak wyższą koleżankę w spodniach.

Jeżeli jesteś przegrywem, to nawet jakbyś został ostatnim mężczyzną na ziemi kobiety miałyby cię w dupie.
Jeżeli jesteś chadem, to adoratorki znajdą cię nawet schowanego w bunkrze na środku pustyni.

Taka prawda. Bolesna, ale prawda.
#blackpill #przegryw #chad #studia #studbaza
Pobierz rales - Często spotykam się z żalami niebieskich, że 
 chlip chlip nie mam dziewczyny...
źródło: comment_IxdaqjVl2z6VjiNHkI8X6VZYXAKA9to0.jpg
  • 42
@rales: Prawda. W liceum 5 chłopa na 30 dup. Co z tego wynikło? Nic. Na studiach 20 chłopa na 80 dup. Co z tego? Nic. A najgorsze jest to, że jak się studia niedługo skończą, to już w ogóle nie będzie kobiet dookoła. I wtedy dopiero się stoczę z failed normika na przegrywa, już sobie to wyobrażam. Zostaną portale randkowe, na których, zakładam, będę je olewał po jednej randce, bo będą
@zelaznymezczyzna11 Żeby Porsche wygrywało wyścigi trzeba je najpierw z garażu wyciągnąć. Mam 185 cm i ryj 8/10. Ale co to by mnie musiała napaść i zgwałcić bym przestał być prawik. Lekki autyzm uniemożliwił mi korzystanie z tych atutów . Na przykład zagadywać do dziewczyn chodzić na imprezy itp ja w wieku 21 lat nie wiedziałem co to tinder. Dopiero wykop pokazał mi co to tinder to już mam małolatę chętna na bolca.