Wpis z mikrobloga

  • 433
Trochę słabo że ceny na stronie #mediaexpert różnią się z cenami w sklepie, specjalnie pojechałem do tego sklepu bo produkt, który mnie interesuje był tańszy niz u konkurencji, ale na miejscu się okazało, że jest droższy o jakieś 60 zł co czyni go jednak najdroższym xD od pracownika usłyszałem, że ceny mogą się trochę różnic od tych w Internecie, szkoda tylko, że nie ma o tym informacji na stronie, zapytałem się chłopa czy jak zamówię teraz ten produkt to dostanę go od ręki, ale dowiedziałem się, że gotowy będzie w przeciągu godziny (taka informacja znajduje się też na stronie) wiec zamówiłem i pojechałem załatwiać inne sprawy. Jest juz następny dzień, a produktu nadal nie ma, na infolinię sie dodzwonić nie da. Będzie gotowy zapewne w tygodniu wiec nie wiem po co jest ta informacją o tym ze zamówiony produkt będzie gotowy w przeciągu godziny, same kłamstwa i robienie ludzi w #!$%@?, nie polecam tego sklepu. #zalesie #cebuladeals @Media_Expert
  • 63
  • Odpowiedz
@kamyk_: To samo ostatnio miałem - produkt dostępny w sklepie, zamawiam i po godzinie dostaję maila że jednak nie. Szkoda że nie mają dobrze zgranego sklepu internetowego ze stanami magazynowymi.
  • Odpowiedz
via Android
  • 6
@ryyj ja nawet żadnej informacji nie otrzymałem, olali mnie :D takie życie przegrywa... co oni sobie beda dupę zawracać jakim lamusem co zakupy za 250 zl robi
  • Odpowiedz
@kamyk_: Dlatego polecam jednak unikać tych elektromarketów - ja tam tylko kupuje jak coś mi się umyśli że jest mi to potrzebne na cito. Tyle normalnych sklepów internetowych i allegro i smarcik ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@ryyj unikam jak mogę, zazwyczaj wszystko kupuję przez Internet aczkolwiek wczoraj miałem kilka rzeczy do załatwienia i pomyślałem że skoro Mediaexpert to taki fajny sklep, tańszy od konkurencji, zamówienie gotowe w godzinę to od razu załatwię też to, nic bardziej mylnego
  • Odpowiedz
@kamyk_
#mediaexpert to nie jest fajny sklep. Praktykę o której mówisz mają od dawna. Niby chodzi o marzę sklepowe ale to bullshit. Jak się zagada to ci sprzedadzą w cenie internetowej.

Dodatkowo w tym sklepie zawsze czułem się jak padlina, a sprzedawcy to takie sępy co nad tobą krążą, czekając na chwilę by cię dopaść tyrada pytań o przedłużona gwarancje, ubezpieczenie, dodatki etc. Brrr.
  • Odpowiedz
@kamyk_: No mi się jeszcze nie zdarzyło czekać aż do następnego dnia by odebrać produkt zamówiony przez neta, a trochę tam zakupów już zrobiłem
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kamyk_: 1. Na stronie masz informację, że ceny mogą się różnić (mała literka 'i', najedziesz to pojawia się informacja),
2. W każdym sklepie od ręki mogą dostosować cenę do strony, wszystko zależy od dobrej woli. Lub wystarczy znaleźć kierownika
  • Odpowiedz
@kamyk_ dużo zależy od sprzedawcy i na pewno od ceny towaru. Kupowałam ostatnio telewizor. Już wcześniej miałam wybrany model i tylko zwlekałam z zakupem, bo często nie było mnie w domu. Podczas innych zakupów w centrum handlowym zauważyłam, że w Mediaexpert mają mój wypatrzony telewizor. Byłam wtedy samochodem i szybko mogłam podrzucić go do domu. Okazało się jednak, że był droższy niż u konkurencji. Zagadałam do sprzedawcy czy sprzeda mi po
  • Odpowiedz
@kamyk_: empik to samo. Mają produkt na stanie, ale tylko przez internet jest promocja. Jak zamówisz z odbiorem na miejscu, to nie dostaniesz książki, która leży u nich - z głównego magazynu wyślą paczke i wtedy odbierasz w sklepie za kilka dni
  • Odpowiedz
@kamyk_: Chciałem tam kiedyś kupić słuchawki, które były 120 ziko droższe w sklepie niż w internecie. Kazali mi przyjechać za kilka dni (albo zamówić przez internet, z czego nie skorzystałem), wtedy słuchawki już były w normalnej cenie + dorzucili mi ubezpieczenie sprzętu za free. Niby spoko, ale co się najeździłem to moje
  • Odpowiedz