Wpis z mikrobloga

@Bachal: Tak, skrzypią jak w jakimś parchu. Powyżej już nie ma problemów ale nie jest to nic przyjemnego dla ucha.
No ale ten typ tak ma i już się chyba do tego przyzwyczaiłem. Chociaż u mnie i tak nie jest chyba tak źle, bo na forum co jakiś czas widzę, że ludziom odpadają tylne kierunki od wibracji.
Co do lusterek to przeżyłem straszny szok jak przesiadłem się z Horneta, który miał
@Bachal: Widziałem, że ludzie montują poliftowe, które podobno są lepsze. Ale jak widziałem to na kierownicy są gwinty gdzie można byłoby przyczepić klasyczne lusterka. No ale to już nie to samo.
Te seryjne mają jeden plus - w korkach można jeździć bez najmniejszego problemu.
@Bachal: Aż tak się nie zagłębiałem. Wyszedłem z założenia, że "ten typ tak ma" i jeżdżę.
A, że motocykl jest rewelacyjny (chociaż szkoda, że ma tylko 2 cylindry) to wybaczam mu takie niuanse jak lusterka w których nic nie widać :D
@Vader-Poland: nie wiem, czy jest rewelacyjny, bo to mój pierwszy :D Głośny, to na pewno (prawdopodobnie nieoryginalny leovince), trzęsący to tez, dający dużą frajdę i wąski ;p Problem dla mnie, to przy 181 cm wzrostu trochę za mocno podgięte nogi w stosunku do wyprostowanego tułowia i wygodnego oparcia na kierownicy. A no i szyba tak niska, że żeby uciec przed wiatrem, muszę brodą kasku dotknąc baku :D
Problem dla mnie, to przy 181 cm wzrostu


@Bachal: Jeżdżąc jeszcze mniejszym Hornetem, przesiadając się na Kawę stwierdziłem, że jest o niebo lepiej. A mam 190 cm wzrostu. Upewnij się, czy czasem nie masz obniżonego motocykla na amortyzatorze - ja miałem po poprzednim właścicielu.

Co do głośności - przechodzi Ci przeglądy? Ja miałem w poprzednim moto straszne problemy jak miałem przelotowy tłumik. Teraz mam pełną serię i może nie brzmi majestatycznie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Vader-Poland: mam go od września, na kwiecień się dowiem :D a amor skrecony tylny na maksa jest i tak conajmniej od 3 lat. Można go bezpiecznie podnieść, nie ubil się? Pomoże to? Bo chyba stopki jak i siedzisko są na jednej ramię i ich odległość jest niezmienna
@Bachal: To już mechanik musi ocenić. Ja miałem taki śmieszny adapter, który obniżał motocykl.
A co do podnóżków to zapewne masz rację. Ale jeździłem na kilku motocyklach i tu dla moich 190 cm relacja siedzenia i podnóżków jest całkiem optymalna (no nie mówię oczywiście o długich trasach, bo tu wygodniejszy byłby jakiś BMW GS).