Wpis z mikrobloga

Hej, jestem nowa w koty. Mam siersciucha prawie 2 tygodnie (znajda ze wsi, mówiąc wprost niechciany, mniejsza z tym) jako nieobeznana kupiłam mu różne mokre karmy (whiskas, biedronkowa(kitty? Czy jakoś tak) , sheba, kiciuś(netto) ogólnie każda mu smakuje ale nie wiem która jest dobra (może żadna z tych?) Opinie w necie są podzielone a wizytę u weta mamy dopiero w grudniu (kot ma 4 miesiące) za wszelkie rady będę wdzięczna :) #koty #kot
  • 17
  • Odpowiedz
@Azura: kup karmę sucha bez zboża, te marketowe nie są za dobre. Ja purizon kupuję i koty super się czują, mają piękną sierść w dobrej kondycji. Najtaniej wychodzi kupić przez internet od razu kilka kg, np. Przez zooplus
  • Odpowiedz
@Azura: Patrz na skład karmy z tyłu opakowania - kupuj te które zawierają najwięcej mięsa. Gówniane karmy mają 4%, lepsze po 20%+. Wszystko i tak robione jest z odpadów.
  • Odpowiedz
@Azura jak dostanie cos w miche i nie bedzie chcial tego jesc to go przetrzymaj, zglodnieje i to zeżre. Sucha ma blonnik, ale mokra tez trzeba dawac, np pol torebki mokrego dziennie. Suchej tyle zeby zawsze cos tam mial, chyba ze zacznie sie tuczyc to ograniczac wtedy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Azura: Hej, niestety żadna z wymienionych przez ciebie karm nie jest dobra dla kitku bo składa się głównie ze zbóż, których koty nie trawią :( stacjonalnie dość ciężko dostać dobrą mokrą karmę, która nie kosztowałaby milionów. Dlatego najlepiej zamówić przez internet, polecam zooplus jak chyba wiele innych osób tutaj.
Z mokrych dobre są m.in MAC, Grau, Feringa.
Co do suchych karm - wiele razy czytałam, że nie powinno się karmić kotów
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Azura: jak nie lubi suchej (bardzo mądry kot), to możesz dawać mu serduszka, żołądki. Surowym bardziej się naje, ale puchy też dawaj, bo mają składniki potrzebne kotu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1