Wpis z mikrobloga

Koledzy, Mircy, polećcie proszę światło na tył i na przód. Convoy'a raczej nie chcę. Kiedyś widziałem na Ali tylne światło, które mrugało a jak się hamowało to paliło się ciągłym światłem - jak stop w samochodzie. Ktoś coś. Światła mogą być z Polski albo z Chin - gdzie taniej kupię lepsze.
#rower #rowery
  • 41
@Szym3kSzym3k: Prox handluje chińszczyzną i całkiem fajnie im to idzie (tzn +10zł drożej, za to z gwarą i od ręki, jak dla mnie uczciwy deal).

Na przód:
Prox Aero F III
https://static.abstore.pl/img/biostern/ffb139aa-eeea-447b-b48a-8509dfa4a139/l/lampa-przod-prox-aero-f-iii-1led-400-usb.jpg

na tył mają jakiegoś klona Xlite100:
Prox Octans
https://static.abstore.pl/img/biostern/ae83936b-9f47-4761-a9e9-d4fe8d6bf1d3/l/lampa-tyl-prox-octans-cob-led-30lm-usb.jpg

Aero III polecam (na ali jako 400 LM można znaleźć) świeci niewiele gorzej niż Convoy, a babraniny mniej, co do Octans/Xlite100 jeszcze nie wiem, bo dopiero dzisiaj przyszła.

@sargento:
jest spora i zauważalna różnica jeżeli masz migający tryb i nagle przez 5s jest pełen ogień, IMHO nie da się nie zauważyć, chociaż ze skojarzeniem, że rower tak potrafi rzeczywiście może być problem


@panato: No to Bontrager Flare R w jednym trybie przy włączonym sensorze światła ma tak, że miga dostosowanym do pory dnia stroboskopem (w nocy słabszym, rzecz jasna), przy czym co trzeci rozbłysk jest sporo jaśniejszy – w efekcie
@Szym3kSzym3k: @panato: @sargento: Z Xlite100 jeżdżę pół roku lub więcej, ale co do zmiany trybu przy hamowaniu sam nie jestem przekonany - nie wiem czy to coś daję. Mi najbardziej chodziło o tryb automatyczny - przy jeździe po mieście kiedy robi się stosunkowo dużo przystanków przy niewielkich odległościach, zwyklej lamki po prostu zapominałem często zgasić (ewentualnie w drugą stronę). Teraz mam to z głowy, tylko zostaje jej ładowanie. Do
@panato: Szczerze to nie mam pojęcia. Pierwsza sprawa, to taka, że Xlite ma czujnik zmierzchowy i jeśli jedzie się w dzień to w trybie auto się wyłącza. Pracuję w systemie zmianowym i dojazd do bazy to główne zadanie roweru. Teraz pracuję trzeci tydzień pod rząd na ranki, a zdarzały się tygodnie, że kiedy wyjeżdżałem było ciemno i kiedy wracałem było też ciemno. Druga sprawa, że przednią i tylną lampkę zazwyczaj ładuję
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Szym3kSzym3k: ekonomiczny tył: https://nexelo.pl/offer/product/95/1089/lampa-akumulatorowa-tyl-nexelo-16-led-chip-4-funkcje

Dobre i droższe, ale warto bo obsługa klienta na produkty Bontragera jest bardzo w porządku to ion pro (1300 lumenów) albo ion Elite (1000 lumenów) a tył flare rt. Na światłach nie warto oszczędzać. Ewentualnie Knog Coober świetnie się nadają do ruchu miejskiego bo mają kąt widzenia 330 stopni więc spokojnie od boku jesteśmy widoczni.
@Szym3kSzym3k: Aero F III jest na przód. Na tył Xlite/Octans. To tak dla uściślenia. Natomiast od 2 lat katuję to co poleca @poratujPan (u chińczyka od 16zł) i jest mega. Jaśniejsze od xlite, bateria na 4h jasnego stałego światła lub 7-8h migania. Jedynie nie ma bajerów typu światła hamowania (ot zwykła lampka CoB).