Wpis z mikrobloga

@xmajami: Jakoś zbyt wiele Ci nie pomogę, ale o Insignii słyszałem, że wszechobecna elektronika lubi płatać brzydkie figle (coś jak w lagunie II sprzed laty), pierwsze egzemplarze trzeba dobrze obejrzeć pod kątem korozji, a diesel 2.0 miał jakiś problem ze smokiem olejowym, podobno pierwsza rzecz po zakupie auta to wymiana jakiejś uszczelki na nim, bo inaczej może się zatrzeć. Auto dosyć spore, ale tylko tak się wydaje zewnątrz no i ciężkie,
Uszczelka smoka, zaworek turbo, obudowa chłodnicy egr, na to zwróć uwagę. Aczkolwiek nie są to drogie sprawy. Świece żarowe jak z czujnikiem ciśnienia to dosyć drogie ale jak auto z 2010 to nie było jeszcze. Pozatym tym spoko auto, nigdy nie miałem problemów z elektronika. Aaa i przycisk klapy bagażnika tez często pada
@miret210: Ale wiesz, że C5, Laguny i 508 ściągane z reichu mają ten sam problem ze skręconymi licznikami co ich niemiecka konkurencja? Generalnie już lepiej kupić Paska w dieslu niż Puga czy C5, tańszy serwis i zdecydowanie lepiej wykonane wnętrze. Insignia przy tych francuzach to jak Ferrari przy Polonezie.
@RoyKeane jeździłeś tymi autami w ogóle? xD c5 to ma najlepszy zawias, który wręcz nigdy sie nie psuje, dorzuc do tego zajebisty 2.0HDi i masz zajebiście tanie auto w eksploatacji a do tego wygodne jak mercedes.

Laguna 3 - zajebisty silnik benzynowy 2.0t który jest wkładany do RSek, wnętrze spoko wykonane, dobry automat, 4motion.

A passat? No wnętrze spoko, z zewnątrz jak cie moge ale teraz se szukaj silnika benzynowego dobrego w