Wpis z mikrobloga

@Fat_Mo: no niezły kartofelek, ale jak Ci się na nim dobrze jeździ to życzę kilometrów i szerokości :-)

P.S. Jak pożeniłeś szosowe klamki i v-breaki. Tam jest chyba inny uciąg linki. Skuteczność hamulców ok?
@trace_error: V-ki są tylko na przodzie, bo z lenistwa jeszcze ich nie podmieniłem. Jeżeli chodzi o skuteczność hamowania to nie ma tragedii zastosowałem dodatkowe podkładki pod klocki. Ale w dłuższej perspektywie to słychać dużo szurania od błota więc wcześniej czy później będą podmienione.
Co do samego rowerka to miała być podjazdówka do pracy i na terenowe / jesienne wycieczki. Jest trochę ciężej niż na szosie ale możliwość wjechania w pole czy
@Fat_Mo: to co to za hamulec z tyłu? mini v?

Czyli budujesz gravelo-coś na bazie lazaro aero? Przód kij, szukaj przerzutki tylnej z dobrą sprężyną bo claris dobry na szose - będzie łańcuch obijał o ramę. Planujesz puścić pancerze pod owijką?
Jakiś budżetowy caliper.
No coś w ten deseń przy okazji chciałem się też nauczyć paru rzeczy. Z tą przerzutką w takim razie jeszcze przemyślę, chociaż łańcuch mam już trochę skrócony bo przy zakuwaniu miałem małego faila i jest krótszy o 4 ogniwa ;) i w sumie już tak nie lata :)
Jak będę wymieniał przerzutki to muszę trochę zrobić porządku z pancerzami, przede wszystkim je lekko skrócić i wymienić linki. Później na