Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#seks #zwiazki #sex

Niedawno przeszłam inicjację seksualną, i jako że jestem kompletnie zielona w te klocki, to potrzebuję pewnej porady, a raczej oceny, czy to co robi mój partner seksualny jest normalne. Mam na swoim koncie już kilka stosunków z pewnym chłopakiem, który już od drugiego razu namawia mnie za każdym razem na to, abym zrobiła mu loda. A ja się nie zgadzam, bo nie mam ochoty na razie tego próbować. Ostatnim razem nawet próbował szantażować mnie emocjonalnie i zasugerował z lekkim fochem, że nie chcę mu sprawić przyjemności. A ja w sumie to chcę mu sprawić przyjemność, ale czuję, że nie zasłużył na lodzika. Bo czuję, że mu na mnie nie zależy tylko na tym seksie. Dużo chętniej a nawet sama z siebie chciałabym go zaspokoić, gdybym miała pewność, że on coś do mnie czuje, a kiedy mam same wątpliwości, to serio uważam, że nie zasłużył. Zaznaczam, że nie jesteśmy w związku i najprawdopodobniej on kręci równolegle z innymi laskami. Chociaż co do tego nie mam pewności, bo on zbywa moje pytania na ten temat. Ale przede wszystkim chciałam zapytać, czy to normalne, że facet namawia mnie na lodzika w tej sytuacji?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 38
FikuśnaDama: > ale czuję, że nie zasłużył na lodzika. Bo czuję, że mu na mnie nie zależy tylko na tym seksie. Dużo chętniej a nawet sama z siebie chciałabym go zaspokoić, gdybym miała pewność, że on coś do mnie czuje

lol

seks to nie nagroda dla faceta, to raz

a dwa, seks nie zawsze wiąże się z miłością, jak ci to nie odpowiada to po co się rypiesz z typem, co