Wpis z mikrobloga

@Sl_w_k_1: @rekoj: w sumie ciekawe taksiarze ciągle narzekają jak to mało pieniążków zarabiają jak im to źle, w ogóle wszyscy niedobrzy, a samochody coraz nowsze głodować chyba też nie głodują meh narzekanie to my wrodzone chyba mamy xD
  • Odpowiedz
@nairoht: Oszczędność przy jeździe teslą a jakimś sedanem klasy D w dieslu jest bardzo duża. Trzeba rozpatrywać całkowity koszt posiadania/jazdy, a nie tylko zakupu i się okaże, że taksiarzowi bardziej opłaca się brać elektryka niż używanego kompakta.
  • Odpowiedz
@Arrival: używana klasa premium 50k Tesla 300k
Bariera wejścia nie do poknania
Moja mazda pali 11 litrów gazu zaokrąglijmy do 20 zł/100km czyli ,2zł/km
Załózmy że prąd do tesli kosztuje 0 zł
czyli 250000/,2 = 1250000 słownie milion kilometrów
sorry mirek ale pieprzysz głupoty
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1: Pisałem o dieslu, a nie o gazie, ale niech będzie - różnica 200 zł/1k km.
Używana klasa premium za 50k to jest raczej po taksówce, a nie na taksówke. Takie coś kupuje Seba, żeby stało pod blokiem i nie musiało jeździć. Chcąc robić chciaż z 5-10k km m/c to ile włożysz w utrzymanie takiej "klasy premium" przez 2-4 lata? Studnia bez dna.

Liczyłem bardziej:
1. Nowy sedan/kombi D klasy w
  • Odpowiedz