Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Ka4az: Przyłóż materiał i młotkiem uderz. Raz poszedłem do sklepu zdjąć, ale #!$%@? mnie to że zostałem potraktowany jak złodziej z miejsca i mnie ochrona przeszukała czy czegoś nie wnoszę do sklepu, dlatego wolałem za drugim razem sam to zdjąć
  • Odpowiedz
  • 0
@Ka4az: Kombinerki. W tym roku kupiłam muchę dla niebieskiego. Okazało się że na jednej z poszetek dołączonych do zestawu, zamkniętych w piękne pudełeczko, było to ustrojstwo. Zauważyłam dopiero w domu (°°
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Także dziękuję każdemu za pomoc. Również tym wyzywajacym mnie od złodzieja, bo przynajmniej wpis trafił w gorące. Miłej niedzieli :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zombiexland: tylko był przyps, bo znajomy widział ten wpis a mu wysłałem foto i myślał, że jestem zlodziejem bo wykop tak twierdzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Ka4az ja akurat pracuje w sklepie odzieżowym i zdarzyło mi się nie zauważyć klipsa na na jakimś ciuchu, bo np było ich kilka na kurtce i się gdzieś jeden zakamuflował albo był wadliwy i nie piszczał na bramkach wyjściowych, to jest norma a nie złodziejstwo xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zombiexland: współczuję tam pracować patrząc na niektórych klientów. Mnie akurat obsługiwała miła pani, chciała żebym zabrał inne spodnie, ale niestety innych nie było, więc zostaliśmy przy tym, że zostawi mi klipsa przejdzie przez bramkę i żebym sam sobie to zdjął
  • Odpowiedz
@Ka4az każda branża związana z obsługą klienta jest ciężka, przy bezpośrednim kontakcie jest łatwiej "opanować" klienta, mam porównanie i gorsza jest jednak obsługa telefoniczna
  • Odpowiedz