Hey miał ktoś taki problem z #booking że pomimo programu .genius nie naliczyło zniżki za obiekt i chce normalnej ceny Do programu należę, na stronie obiektu była normalna cena przekreślona i cena w genius (o te 10% niższa)
Po kliknięciu rezerwacji mam normalną cenę bez geniusa, oferta bezzwrotna więc nie mogę się wycofać ;( Sprawę zgłosiłem telefonicznie do pomocy bookingu, pani w rozmowie potwierdziła że: - obiekt oferował zniżkę genius 10% - przysługuje mi prawo do zniżki - rezerwacja ładnie dodała się do mojego konta ale nie wie czemu mi geniusa nie policzyło
Kazała czekać na wyjaśnienia (mają oddzwonić) i sobie tak czekam, a wyjechać mam w sobotę więc już trochę termin nagli :)
Nie wiem ile czekasz, ja na 'wyjaśnienia' u nich czekałem kiedyś 2 tygodnie i się doczekałem bez przypominania. Najwyżej zwrócą Ci różnicę już po powrocie. Pamiętaj tylko żeby wziąć rachunek/fakturę z obiektu bo w takim wypadku będą chcieli jej skan.
@pdk_kmwtw: dzięki za odpowiedz, tak też mi odpowiedzieli na infolinii telefonicznej jak zadzwoniłem 2 raz. Mam zabrać rachunek za apartament i im go wysłać - wtedy zrealizują reklamację.
Do programu należę, na stronie obiektu była normalna cena przekreślona i cena w genius (o te 10% niższa)
Po kliknięciu rezerwacji mam normalną cenę bez geniusa, oferta bezzwrotna więc nie mogę się wycofać ;(
Sprawę zgłosiłem telefonicznie do pomocy bookingu, pani w rozmowie potwierdziła że:
- obiekt oferował zniżkę genius 10%
- przysługuje mi prawo do zniżki
- rezerwacja ładnie dodała się do mojego konta ale nie wie czemu mi geniusa nie policzyło
Kazała czekać na wyjaśnienia (mają oddzwonić) i sobie tak czekam, a wyjechać mam w sobotę więc już trochę termin nagli :)
Mam zabrać rachunek za apartament i im go wysłać - wtedy zrealizują reklamację.