Aktywne Wpisy
marian-stefan +306
wspodnicynamtb +221
476 954 + 93 + 122 + 222 + 191 + 205 = 477 787
Dołączam do zacnego grona Zdobywców wszystkich gmin w Polsce na rowerze;)
2479 polskich gmin zna koło moich rowerów, a ja przy okazji zobaczyłam “całą” Polskę.
Zdobywanie trwało 11 lat, od czasu pierwszego roweru w dorosłości i rozpoczęcia jazdy dalej niż do pracy. Jednak najbardziej intensywne lata rozpoczęły się w 2019.
Rok 2021 z przeprowadzką z Krakowa do Wrocławia mocno podbił możliwości nowych gmin, a wspólne wyjazdy z @Dewastators jeszcze bardziej napędziły
Dołączam do zacnego grona Zdobywców wszystkich gmin w Polsce na rowerze;)
2479 polskich gmin zna koło moich rowerów, a ja przy okazji zobaczyłam “całą” Polskę.
Zdobywanie trwało 11 lat, od czasu pierwszego roweru w dorosłości i rozpoczęcia jazdy dalej niż do pracy. Jednak najbardziej intensywne lata rozpoczęły się w 2019.
Rok 2021 z przeprowadzką z Krakowa do Wrocławia mocno podbił możliwości nowych gmin, a wspólne wyjazdy z @Dewastators jeszcze bardziej napędziły
#crpg #gry #takaprawda
@chciwykrasnolud: Czemu więc ID jest tak świetnym kawałkiem kodu, a NN nuklearnym odpadem?
Dragon Age 1 i 2 xDDDDD
NN2 jest dużo lepszy? W obie części grałem dość dawno temu, ale nadal pamiętam, że kampania w dwójce tyłka nie urywała, była podobnie generyczna i nudna jak ta z pierwszej części.
Jak grałem w to, to dodatku jeszcze nie było. Skutecznie odbiłem się od podstawki.
Ale trzeba być gównem, żeby od razu oceniać na 1/10.
Ja z kolei odbiłem się jak piłeczka pimpongowa od NeverWinter Nights 2.
@CralencSeedorf: Zachęcony świetnymi komentarzami na temat tej gry, próbowałem ją ograć jakiś czas temu. Ale to było okropne. Porzuciłem po kilku godzinach. Kreator postaci robił ogromne wrażenie (mnóstwo klas, podklas, historii, cech), ale niestety sama gra wydawała się być na siłę skrojona pod ten kreator.
Jednym z momentów, które przelały u mnie szalę goryczy było zlecenie misji pobocznej w jakiejś wiosce. Ot, rodzice rozpaczali, że ich dzieci poszły w miejsce, które niedługo potem było zaatakowane przez potwory. No i oczywiście prosili o poszukanie ich. Jako postać prawdziwie neutralna chciałem odpowiedzieć coś w stylu: "jak się napatoczą to je przyprowadzę", ale oczywiście nie było takiej opcji. Zamiast tego mogłem oceniać tę sytuację pod względem korzyści. I tak po wybraniu opcji, że w sumie to nie jest dla mnie ważny problem, ale za pieniądze chętnie pójdę, odezwała się jedna z postaci z mojej drużyny "ja nie będę ryzykować swojego życia dla jakichś dzieci". Tak moja droga, na pewno nie będziesz ryzykować... Dwa razy obejdziemy cały teren i wybijemy każdego potwora na naszej drodze, bo poziom sam się nie wbije. Oczywiście nie było opcji dialogowej w tym stylu, więc wybrałem coś o pieniądzach - że trzeba je jakoś zarobić. No i wtedy odzywa się kolejna oburzona postać z drużyny: "jak to? Przecież dzieci są najważniejsze." I znowu nie było pasującej opcji dialogowej, więc w sumie przestałem się przejmować i zacząłem wybierać to, co będzie najlepiej zmieniało modyfikatory moich